اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسامی فرآورده های گوشتی غیرمجاز


سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده گوشتی و نمک های غیر مجاز را اعلام کرد و از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده این محصولات، مراتب را جهت جمع آوری آنها از سطح عرضه اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر: روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اهمیت سلامت فراورده های غذایی و پیرو  نظارتهای سختگیرانه و مستمری که در خصوص این قبیل محصولات در  سطح عرضه  صورت می گیرد سوسیس و کالباس با نام های تجاری yorouk ،pinar ،doyum ، زوان و ساندویچ باگت کالباس ۶۰ درصد مرغ با نام تجاری هیلا با استناد به مدارک ارائه شده از سوی اداره کل نظارت بر فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو مبنی بر عدم دارا بودن مشخصات معتبر، به عنوان محصولات غیر مجاز معرفی می گردند.

در این اطلاعیه همچنین به نمک با نام تجاری پرگل، نمک تصفیه شده یددار با نام تجاری  گلچین، نمک یددار با نام تجاری صدفک و نمک میوه ای(نمک یددار رنگی) با نام تجاری رنگین کمان به عنوان فراورده های مغایر با ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو اشاره شده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه ضمن هشدار نسبت به مصرف فراورده های نامعتبر و مجهول الهویه از مصرف کنندگان خواست؛ در صورت مشاهده محصولات نامبرده در سطح عرضه، مراتب را به اطلاع نیروی انتظامی و معاونت های غذا و داروی سراسر کشور برسانند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان آماده دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز است.


ویدیو مرتبط :
بسته بندی فرآورده های گوشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی فرآورده‌های گوشتی غیرمجاز اعلام شد



اخبار,اخبار اجتماعی,فرآورده‌های گوشتی غیرمجاز

سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های گوشتی و نمک‌های غیرمجاز را اعلام کرد و از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده این محصولات، مراتب را جهت جمع آوری آنها از سطح عرضه اطلاع رسانی کنند.

سازمان غذا و دارو  طی اطلاعیه‌ای خطاب به مردم آورد:

با توجه به اهمیت سلامت فرآورده های غذایی و پیرو نظارت‌های سختگیرانه و مستمری که در خصوص این قبیل محصولات در سطح عرضه  صورت می‌گیرد سوسیس و کالباس با نام‌های تجاری yorouk ،pinar ،doyum زوان و ساندویچ باگت کالباس 60 درصد مرغ با نام تجاری هیلا با استناد به مدارک ارائه شده از سوی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو مبنی بر عدم دارا بودن مشخصات معتبر، به عنوان محصولات غیر مجاز معرفی می‌گردند.

در این اطلاعیه همچنین به نمک با نام تجاری  پرگل، نمک تصفیه شده یددار با نام تجاری  گلچین، نمک یددار با نام تجاری صدفک و نمک میوه‌ای (نمک یددار رنگی) با نام تجاری رنگین کمان به عنوان فرآورده‌های مغایر با ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو اشاره شده است.

سازمان غذا و دارو در ادامه ضمن هشدار نسبت به مصرف فراورده های نامعتبر و مجهول الهویه از مصرف کنندگان خواست؛ در صورت مشاهده محصولات نامبرده در سطح عرضه، مراتب را به اطلاع نیروی انتظامی و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور برسانند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان آماده دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز است.

 

اخبار اجتماعی - فارس