اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اساسنامه موسسه آرمان تصویب شد


معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام کرد که اساسنامه موسسه اعتباری آرمان در جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام کرد که اساسنامه موسسه اعتباری آرمان در جلسه شب گذشته شورای پول و اعتبار به تصویب رسیده است.

حمید تهرانفر با اشاره به اخبار متناقض در رابطه با تصمیم‌گیری شورای پول و اعتبار در مورد موسسه اعتباری آرمان اظهار کرد: اساسنامه این موسسه در جلسه شب گذشته – سه‌شنبه – شورای پول و اعتبار به تصویب اعضاء رسید، اما برای این موسسه تکالیفی نیز تعیین شده است.

وی درباره‌ شرایط تعیین شده برای موسسه آرمان گفت که بانک مرکزی تکالیفی را برای موسسه آرمان تعیین کرده و این موسسه باید به آنها در چارچوب قوانین بانک مرکزی عمل کند.

به گفته تهرانفر به موسسه آرمان پیشنهاد شده که نام موسسه تغییر کند که احتمالا به زودی چنین اتفاقی خواهد افتاد.

موسسه اعتباری آرمان در حال حاضر مجوز رسمی از بانک مرکزی برای فعالیت ندارد، اما طی فرآیندی که بانک مرکزی برای به نظم کشیدن بازار غیرمتشکل پولی طی می‌کند، این موسسه نیز در حال انطباق فعالیت خود در همین چارچوب است.

پیشتر یکی از اعضای شورای پول و اعتبار به ایسنا اعلام کرده بود که این شورا هنوز اساسنامه موسسه آرمان را تصویب نکرده و برای آن شروطی از جمله رفع زیان موسسه و تغییر نام آن را با مهلت شش ماهه تعیین کرده است. به نظر می‌رسد منظور این عضو شورا از اساسنامه، مجوز قانونی بوده است.


ویدیو مرتبط :
موسسه حقوقی آرمان گستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سند تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط هیات دولت منتشر شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

درحالی که اختلاف بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان برای تصویب اساسنامه این فدراسیون توسط هیات دولت بالا گرفته است، متن مصوبه هیات دولت در سال ۱۳۸۶ منتشر شد.

به گزارش مهر، در شرایطی که اختلافات بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هر روز زوایای تازه ای به خود می گیرد، امروز یکشنبه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در زمان تعلیق مصوبه هیات وزیران را منتشر کرد.

در این نامه که ۲۴ مرداد سال ۱۳۸۶ روی سایت رسمی پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور قرار گرفته است، تاکید شده که «تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از دیگر مصوبات نشست روز چهارشنبه هیات وزیران» بوده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - مهر