اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از 16 ملی‌پوش سابق فوتبال تقدیر شد


در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان قانون‌مدار فوتبال ایران از 16 ملی‌پوش سابق تقدیر شد.

خبرگزاری فارس: در مراسم تقدیر از ملی‌پوشان قانون‌مدار فوتبال ایران از 16 ملی‌پوش سابق تقدیر شد.

مراسم تجلیل از ملی‌پوشان قانون‌مدار فوتبال ایران از ساعت 21 و 30 دقیقه در تالار وحدت با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران برگزار شد.

*در این مراسم از این نفرات به ترتیب حسن حبیبی، همایون بهزادی، علی جباری، علی پروین، ابراهیم آشتیانی، اکبر کارگرجم، نصرالله عبداللهی، حسن روشن محمد صادقی، محمد پنجعلی، سیروس قایقران، اصغر مدیرروستا، محسن گروسی، غلامرضا عنایتی، ابراهیم‌ میرزاپور و ناصر حجازی تقدیر شد.

*به جای مرحوم سیروز قایقران پیشگاه هادیان لوح تقدیر او را دریافت کرد.

*نماینده‌ای از طرف همایون بهزادی و مرحوم ناصر حجازی در این مراسم حضور نداشت.

*از رایکف مربی بازیکن‌ساز استقلال در سال‌های دور نیز یاد شد و از فعالیت‌های او به نوعی تقدیر به عمل آمد.

*تیم داوری که به روی سن دعوت شد از ملی‌پوشان قانون‌‌مدار تقدیر کردند، صالحی، خوشخوان، ریاحی، سیار، دزفولی، فنایی، سلیمانی، اصفهانیان، خسروی، فروغی، مرادی، عنایت، اعتمادی و یزدانی به همراه غفور جهانی هدیه ملی‌پوشان قانون‌مدار را دادند.

*یک تابلو فرش، لوح تقدیر و کاریکاتوری به ملی‌پوشان قانون‌مدار هدیه داده شد.

*در پایان این قسمت از برنامه عزیز محمدی روی سن رفت و به هر کدام از اعضایی که مسئولیت تقدیر از ملی‌پوشان اخلاق‌مدار را بر عهده داشتند، هدیه‌ای داد.

*از مربیان تیم ملی کارلوس‌ کی‌روش، گاسپارت، سیموئز، نمازی و آقاجانیان تقدیر به عمل آمد.

*از کاپیتان‌های سابق تیم ملی علی پروین، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و کاپیتان آینده ایران در جام جهانی بعدی جواد نکونام، تقدیر به عمل آمد. از این جمع تنها علی دایی و جواد نکونام در مراسم حاضر بودند.

*از مربیان سابق ایران در جام جهانی حشمت مهاجرانی، اصغر شرفی، جلال طالبی، بیژن ذوالفقارنسب، ایوانکوویچ و مایلی‌کهن تقدیر شد.

*هنگامی که مایلی‌کهن قصد رفتن روی سن را داشت به دلیل اینکه علی دایی در وسط سن ایستاده بود و نمی‌خواست با او روبرو شود در همان ابتدای سن ایستاد و هرچه مجری درخواست کرد جلوتر بیاید، این کار را نکرد.

*به دلیل آماده نبودن لوح‌های تقدیر، مربیان سابق تیم ملی دقایقی روی سن معطل ماندند.


ویدیو مرتبط :
روکم کنی ملی پوش از ملی پوش دیگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پناهندگی ملی پوش فوتبال!



پناهندگی ملی پوش فوتبال!

ایرنا: یك ملی پوش تیم فوتبال كوبا هنگام برگزاری یك تورنمنت انتخابی المپیك در نشویل در ایالت تنسی آمریكا، از تیم خود جدا شد و اكنون قصد دارد درخواست پناهندگی كند.

رویترز نوشت: یوسمل دو آرماس اواخر ماه مارس هنگام برگزاری این تورنمنت فوتبال ناپدید شد. او در روز ۲۴ ماه مارس در بازی تیم حضور داشت، اما در بازی بعدی تیم ملی كوبا در روز ۲۶ مارس غایب بود.

 

سرمربی تیم ملی كوبا آن زمان در مورد غیبت این بازیكن گفت: آرماس بیمار است و در هتل تیم مانده است. با این حال او هنگام عزیمت تیم كوبا در روز بعد، آنها را همراهی نكرد.

 

الكس سولومیانی وكیل آرماس روز سه شنبه گفت: موكل من روز بازی در هتل نبود و روز ۲۶ یا ۲۷ به میامی آمد.

 

وی گفت: آرماس با من تماس گرفت و من وكالت او را به عهده گرفتم.

 

پناهندگی ورزشكاران كوبایی برای پیگیری فعالیت حرفه ای پرسود در خارج از كوبا موضوع تازه ای نیست. هفت عضو تیم فوتبال المپیك كوبا در سال ۲۰۰۸ نیز پناهنده شدند./فردانیوز