اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از منشی خودت شروع کن!



اخبار,اخباراجتماعی,طرح تفکیک جنسیت شهردار ی


 اخبار اجتماعی - از منشی خودت شروع کن!

یکی از اعضای اصولگرای شورای شهر تهران که از طرح تفکیک جنسیتی شهردار قالیباف به شدت دفاع می کند، خود منشی زن دارد.

به گزارش انصاف نیوز، بالای 90 درصد مسوولان دفتر اعضای شورای شهر تهران زن هستند، از جمله مسوول دفتر پرویز سروری، عضو اصولگرای حامی شهردار قالیباف. البته یک مرد نیز در همان دفتر آقای سروری مشغول فعالیت است.

آقای سروری درباره ی طرح تفکیک جنسیت شهردار تهران گفته است: در این دستورالعمل نه تنها تبعیض وجود ندارد بلکه موضوع ارتقای نقش زنان در شهرداری مطرح شده است.

وی درباره ی جداسازی زن و مرد کارمندان گفته: این امر به معنی تبعیض جنسیتی نیست و ما نگران این هستیم که در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که یکی از مسوولان نامه بزند که برای مغایرت نداشتن با کنوانسیون های بین المللی و نقطه نظرات کشورهای سکولار و دموکرات و ایجاد هماهنگی با نظام های بیگانه، با همجنس بازی در کشور موافقت شود.

این که چرا آقای سروری این تفکیک جنسیت را از دفتر خود شروع نکرده است، شاید به دلیل این باشد که منشی او عروس یکی از اعضای شوراست که از نزدیکان شهردار قالیباف است.

 اخبار اجتماعی - انصاف نیوز


ویدیو مرتبط :
خودت شروع کردی آقا خودت تمومش کن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: خودت را محاکمه کن آقای فردوسی پور / برنامه نخودلوبیا هم بیننده زیادی دارد



رویانیان:این برنامه های ورزشی حال آدم را خراب می کنند / خودت را محاکمه کن آقای فردوسی پور / برنامه نخودلوبیا هم بیننده زیادی دارد

شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و شش تلویزیون است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل -  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آنقدر از سئوال عادل فردوسی پور در برنامه نود ناراحت شده که یکی از تندترین مصاحبه های خود در چندماه اخیر را علیه رسانه ملی انجام داد.

به گزارش گل به نقل از مهر  با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در پرداختن بیش از حد به فوتبال گفت: شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های تلویزیونی است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد.

وی که مستقیما علیه برنامه 90 حرف میزد ادامه داد: چه کسی در این فوتبال ستاره و اسطوره سازی می‌کند؟ چه افرادی بازیکنان میلیاردی در این چند سال اخیر ساخته‌اند؟ کدام برنامه ورزشی به اندازه فوتبال مجری و کارشناس دارد؟ کدام رشته ورزشی در کشور ما هر هفته این چنین مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟ چه کسی در برخی رسانه‌ها مدیران باشگاه‌های فوتبالی را به جان هم می‌اندازد تا با گل آلود کردن آب شرایط را به نفع خود سوق داده تا از این آب گل آلود ماهی بگیرد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سپس به نکته ای اشاره می کند که سالهاست درباره نود می گویند، اینکه نود تنها برنامه چالشی صدا و سیماست: شرایط امروز فوتبال ایران نتیجه چند سال تبلیغ بی‌ارزش رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و شش تلویزیون است که باعث شده این رشته ارزش‌های خود را از دست بدهد. مطمئن باشید اگر برنامه‌ای مانند 90 به موضوع وضعیت نخود و لوبیا در کشور با همین شیوه چالشی بپردازد به اندازه فعلی بیننده پیدا می‌کند، چه رسد به اینکه بخواهد به مشکلات مردم بپردازد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: فوتبال را بکوبید چون ما هم حال‌مان از این همه برنامه تلویزیونی که به این رشته ورزشی می‌پردازد خراب شده است. اگر راست می‌گویید از همین هفته به ساخت برنامه‌هایی مانند نود در رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو بپردازید. بیچاره ما که در این فوتبال مانند توپ فوتبال برای شما شده‌ایم و ما را با برنامه‌های فوتبالی به زندگی مردم شوت می‌کنید تا آنها را گرفتار چهره و صدای ناهنجار ما کنید.

وی اظهار داشت: آقای رسانه! شما در طول سال چقدر به رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو پرداخته و بها می‌دهی؟ آقای فردوسی‌پور در این شرایط چرا فوتبال را به جای خود محاکمه می‌کنی؟

رویانیان از اعلام آمادگی باشگاه پرسپولیس برای فعالیت در رشته‌های ورزشی چون وزنه برداری و کشتی یاد کرد و گفت: بدون شک اگر برنامه نود طی چند سال اخیر به کشتی می‌پرداخت، کشتی ایران سرنوشتی بدتر از فوتبال پیدا می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در همین خصوص افزود: بیایید تا به جای پخش دعوا و چهره‌های بر افروخته و صحبت‌هایی در مورد فوتبال، شور، شعور، شادی و اخلاق را در فوتبال پرورش دهیم. ما هم طرفدار قهرمانان المپیک هستیم چون ایرانی و مسلمانیم بنابراین بیایید با کمک و همفکری با یکدیگر به پرورش قهرمانان المپیک برای آینده ورزش ایران بپردازیم.

به گزارش گل رویانیان درنهایت  درباره  دلیل حضور خود به صورت تلفنی در برنامه 90 گفت: من آمده بودم تا در برنامه 90 از اخلاق و حس انسانی در خصوص زلزله اهر و وظایفی که در حال حاضر در قبال هموطنان خود داریم، صحبت کنم اما شما آقای فردوسی‌پور بدترین حرف‌ها و اتهامات را مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی به من زدید؟ این یعنی ضایعه برنامه 90. البته نباید از حق بگذریم تنها بخش ارزشمند برنامه شما پرداختن به زلزله آذربایجان بود که جای تشکر دارد/گل