اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از مرجانه گلچین چه خبر؟


مرجانه گلچین گفت: امیدوارم با تغییر رئیس سازمان صدا و سیما شرایط برای بهتر کار کردن مهیا شود چراکه خیلی از بازیگران ما در حال حاضر بیکار هستند و ما از این موضوع بسیار ناراحتیم.

خبرگزاری فارس: مرجانه گلچین گفت: امیدوارم با تغییر رئیس سازمان صدا و سیما شرایط برای بهتر کار کردن مهیا شود چراکه خیلی از بازیگران ما در حال حاضر بیکار هستند و ما از این موضوع بسیار ناراحتیم.


انتخاب‌هایم به سمت نقش‌های جدی رفته است

وی در گفت‌وگو با ما گفت: در حال حاضر فیلم‌نامه یک سریال به دستم رسیده است و در حال مطالعه آن هستم. نقشی که قرار است تا آنرا بازی کنم،کاملا جدی و به دور از هرگونه کمدی بودن پیش می‌رود.

بازیگر سریال «نفس گرم» با اشاره به ایفای نقش جدی در این سریال نیز افزود: در سینما و تلویزیون ما رسم بر این است تا به محض اینکه بازیگری در نقشی خوب می‌درخشد، به سرعت اغلب پیشنهادها به سمت همان تیپ نقش می‌رود. نمی‌دانم این مردم هستند که ما را به سمت این نقش‌ها می‌برند یا سازندگان، اما چیزی که به آن اطمینان دارم این است که دوست دارم تا کارهایم متنوع باشند و معیارم انجام کار خوب است. در حالیکه حضور در کار موفق با گروهی خوب برایم مهم است، اما مدیوم برایم فرقی ندارد.

این بازیگر ضمن اشاره به رفت و آمد مدیران تلویزیون نیز بیان داشت: با این اوصافی که الان پیش آمده برای ما همچنان همان فیلم‌نامه و گروه اهمیت به سزایی دارند. اما در کنار آن امیدواریم که شرایط برای بهتر کار کردن مهیا شود چراکه خیلی از بازیگران ما در حال حاضر بیکار هستند و ما نیز از این موضوع بسیار ناراحتیم. ما این امید را داریم تا با تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما تعداد بیشتری از هنرمندان مشغول به کار شوند و از این طریق وضع اقتصادی‌شان بهتر شود.


ویدیو مرتبط :
مرجانه گلچین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیوگرافی مرجانه گلچین



 

بیوگرافی و عکس مرجانه گلچین

 

 

مرجانه گلچین ( بازیگر سینما و تلویزیون ) همسر کریم آتشی ( تهیه کننده و کارگردان سینما )

نام اصلی: مرجانه دلدار گلچین

تاریخ تولد: ۱۳۴۷


خواهر منیژه دلدار گلچین (بازیگر سینما)

 

دختر عموی نادیا گلچین (بازیگر سینما)

 

در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف و مشهور سریالهای تلویزیون بود و اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی در میان عامه تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.

 

در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت. بعد از چندی به عضویت گروه تئاتر ملی به سرپرستی آقای هاتفی درآمد و به اتفاق گروه به خارج از کشور اعزام شد. سپس پیشنهاد بازی در مجموعه ی تلویزیونی «آئینه» را پذیرفت و بعد از پایان این مجموعه در چند سریال پی در پی حاضر شد و در سینما نیز به عنوان بازیگر فعال حضور پیدا کرد.

 

شاید بازی او در فیلم های شب بیست و نهم و چشم هایم برای تو در ذهن مخاطب عام مانده باشد.

 

او در سالهای 74 و 75 و بخصوص با بازی در فیلم های کریم آتشی ضعیفترین و یا شاید بدترین نمره را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

 

بیوگرافی و عکس مرجانه گلچین

 


فیلم شناسی:


قصه زندگی (خسرو شجاعی - 1365)

پرنده کوچک خوشبختی (پوران درخشنده - 1366)

شب بیست و نهم (حمید رخشانی - 1368)

رانده شده (جهانگیر جهانگیری - 1368)

دو سرنوشت (مهران تاییدی - 1368)

دو نیمه سیب (کیانوش عیاری - 1370)

دیدار در استانبول (افشین شرکت - 1370)

چشم هایم برای تو (خسرو شجاعی - 1371)

چهار شنبه عزیز (حمید تمجیدی - 1371)

ضربه طوفان (علی قوی تن - 1372)

عروسی خون (مجید جوانمرد - 1373)

مجازات (جهانگیر جهانگیری - 1373)

بی قرار (مجید قاری زاده - 1374)

دام (جلال مهربان - 1374)

سلام به انتظار (کریم آتشی - 1374)

متهم (کریم آتشی - 1375)

زیرزمین (مجموعه - علیرضا افخمی - 1385)

خوش نشینها(1389)

 

بیوگرافی و عکس مرجانه گلچین