اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از شهرک پوشاک چه خبر؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,وزارت صنعت

مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تشریح آخرین وضعیت ایجاد شهرک پوشاک، از طرح این موضوع در کارگروه پوشاک وزارت صنعت خبر داد.

گلناز نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‌که ایده شهرک پوشاک برای توسعه این صنعت از ابتدا مطرح شده است، اظهار کرد: صنایع پوشاک باید در یک محل و در کنار همدیگر باشند تا بتوانند از خدمات یکدیگر استفاده کنند.

وی با بیان این‌که صحبت‌های اولیه در این باره انجام و طرح آن در کارگروه پوشاک وزارتخانه نیز مطرح شده است، گفت:‌ امیدواریم که طرح توجیحی این موضوع زودتر تدوین شود. البته این طرح هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: اعضایی که کارگروه پوشاک وزارت صنعت را تشکیل می‌دهند تولیدکنندگان پوشاک هستند و زمان طرح این موضوع کسی مخالفتی نکرد.

نصراللهی با بیان این‌که در حال انجام مطالعات روی این طرح هستیم، گفت: مطالعات نشان می دهد بسیاری از کشورهایی که صنعت پوشاک آن ها دچار تحول شده است از ایجاد شهرک‌های پوشاک کار خود را شروع کرده اند.

وی ادامه داد: ایجاد این شهرک مانعی برای هیچ یک از تولیدکنندگان ایجاد نمی کند و به طور کلی ایده‌ای است که واحدهای دوزندگی را در کنار هم قرار داده تا از امکانات هم استفاده کنند.

مدیر کل نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این شهرک در صورت ایجاد دارای مرکز مد، بازاریابی و توسعه صادرات خواهد بود.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
Iran Dress industrial town, under construction, Tehran city شهرک صنعتی پوشاک تهران دردست ساخت ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هادی غفاری خبر دستگیری خود را تکذیب کرد



 

 

امام جماعت مسجد الهادی، در واکنش به انتشار خبر دستگیری خود، این خبر را تکذیب کرد.

وی در تماس تلفنی با برنا ضمن تکذیب خبر دستگیری خود، تصریح کرد: چگونه اجازه می دهید که به آدم های محترم جامعه توهین شود و به غیر از بحث قانونی آن، در این جا بحث معاد مطرح است که به نظر من مهم تر از بحث قانون است.

امام جماعت مسجد الهادی، تصریح کرد: کیسه های برنج های پیدا شده در زیرزمین مسجد الهادی متعلق به یک برنج فروش شمالی است.

غفاری گفت: مساحت زیرزمین مسجد، در حدود ۱۵ تا ۱۶ متر مربع است که از سوی مسجد به این شخص اجاره داده شده است و به من هم ارتباطی ندارد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کساد شدن بازار برنج، وی توانایی پرداخت اجاره خود را نداشت و چندین ماه نیز اجاره وی عقب افتاده است.

امام جماعت مسجد الهادی، تصریح کرد: این شخص آدم بسیار پاکدامنی است که حتی می توان پشت وی نماز خواند.

غفاری ادامه داد: در خصوص سلاح ها نیز آن زیرزمین انبار بسیج بوده که چندین سال پیش منحل شده و این سلاح ها نیز مربوط به همان مسئله است.

وی خاطرنشان کرد: روح من نیز از انبار شدن این سلاح ها بی خبر است.