اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از سرنوشت 300 مسافر خبری در دست نیست!



اخبار حوادث - کشتی مسافری چند طبقه کره جنوبی غرق شد؛
از سرنوشت 300 مسافر خبری در دست نیست!

در تصاویری که گارد ساحلی کره جنوبی منتشر کرده است، کشتی به پهلو چرخیده و در حال فرو رفتن در آب است.

کشتی مسافری چند طبقه کره جنوبی با 459 مسافر در سواحل جنوبی این کشورغرق شد و پس از ساعتها جستجو هنوز از سرنوشت سیصد تن از مسافران آن خبری در دست نیست.

به گزارش «انتخاب»، در تصاویری که گارد ساحلی کره جنوبی منتشر کرده است، کشتی به پهلو چرخیده و در حال فرو رفتن در آب است.

آمار بالای مسافران ناپدید شده سبب شده است مقام های کره ای به شدت نگران جهش ناگهانی آمار قربانیان حادثه شوند. ممکن است افراد مذکور درون کشتی گرفتار شده اند یا در اقیانوس شناور هستند. در بزرگترین فاجعه دریایی کره جنوبی در سال 1993، نزدیک به سیصد تن جان باختند.

دست کم 87 شناور و هجده وسیله نقلیه پرنده اطراف کشتی غرق شده را جستجوی می کنند. حدود 160 غواص و گارد ساحلی و نیروی دریایی در آبهای محل حادثه به دنبال مسافران ناپدید شده می گردند. کشتی مزبور کاملاً وارونه شده است و پس از چند ساعت تنها دماغه آبی و سفید آن از آب بیرون مانده است. محل غرق شدن کشتی 470 کیلومتر با سئول فاصله دارد.

نجات یافتگان به جزیره جیندو انتقال و پس از معاینه پزشکی در سالن ورزشی اسکان داده شدند. یکی از نجات یافتگان می گوید:«آب به آرامی به بالای نرده ها رسید و من احساس کردم باید از کشتی خارج شوم. سعی کردم با کپسول آتش نشانی شیشه جلو کابین را بشکنم. سه بار به شیشه ضربه زدم اما شیشه نشکست.»

مدیران شرکت مالک کشتی از مسافران به ویژه بیش از سیصد دانش آموز دبیرستانی و خانواده های آنان عذرخواهی کردند و وعده دادند نهایت تلاش خود را برای کاهش تلفات به کار خواهند برد.
اخبار حوادث - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
سرنوشت تحریم ها پشت درهای بسته و سکوت خبری + ویدئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاروان ابوبکر البغدادی هدف حمله هوایی قرار گرفت / خبری از سرنوشت رهبر داعش در دست نیست



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

هواپیماهای عراق کاروان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش، را که در حال رفتن به نشست سرکرده های داعش در الانبار بود هدف قرار دادند.

هوایپماهای ارتش عراق کاروان ابوبکر البغدادی را هدف قرار دادند.

هواپیماهای عراق کاروان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش، را که در حال رفتن به نشست سرکرده های داعش در الانبار بود هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، فعلا از سرنوشت البغدادی خبری در دست نیست.

 

اخبار بین الملل - انتخاب