اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از دوستی خیابانی دختر و پسر ۱۷ ساله تا...



 

باا طرح ادعای دختری نوجوان در دادسرای امور جنایی تهران مبنی بر تجاوز به وی توسط پسری ۱۷ ساله ، پرونده از سوی دادیار جنایی به دادگاه كیفری استان ارجاع شد.



روز ۱۲ دی ماه سال جاری دختری ۱۷ ساله به نام مژگان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران نزد قاضی صفر خاكی دادیار شعبه‌ی سوم دادسرا به طرح شكایتی پرداخت و گفت: حدود شش ماه قبل با یك پسر هم سن خود به نام آرش در راه مدرسه آشنا شدم و از همان موقع چون وعده داده بود با هم ازدواج می‌كنیم ارتباط‌مان بیشتر شد.



بعد از مدتی كه هر روز با هم بیرون می‌رفتیم، پیشنهاد داد به خانه‌شان برویم و گفت كسی در خانه نیست. من قبول نكردم اما او با زور مرا به خانه برد. بعد گفت كه باید با او ارتباط برقرار كنم وگرنه به نحوی خانواده‌ام را در جریان این ارتباط می‌گذارد.



با اینكه خیلی می‌ترسیدم خانواده‌ام از این موضوع باخبر شوند اما باز هم قبول نكردم. با اینحال او را به زمین انداخت و سپس با زور شروع به تجاوز كرد.



=بعد از این كار، موبایلم را گرفت و مرا از خانه بیرون انداخت.



به دنبال ادعاهای این دختر دانش‌آموز، دادیار جنایی دستور بازداشت متهم را صادر كرد و ماموران موفق شدند چند روز بعد وی را دستگیر كنند.



آرش در جریان بازجویی‌ها به برقراری رابطه با مژگان اعتراف كرد و با پذیرش سرقت گوشی تلفن او گفت: من قبول دارم كه با هم به خانه رفتیم و ارتباط برقرار كردیم اما هیچ اجباری در كار نبود و مژگان با میل خود به این كار تن داد. قصد من هم از دوستی و رابطه، ازدواج با او بود.



پس از بازجویی از این نوجوان، تحقیقات دادیار جنایی مبنی بر بررسی تماس‌ها و پیامك‌های رد و بدل شده بین او و مژگان نشان داد كه ادعاهای آرش به واقعیت نزدیك‌تر است اما با این حال، دادیار جنایی به اتهام سرقت تلفن همراه برای او قرار مجرمیت صادر كرد و صبح امروز (یكشنبه) پرونده این متهم را برای بررسی‌های بیشتر پیرامون ادعای تجاوز به عنف به دادگاه كیفری استان تهران ارسال كرد.



قاضی خاكی با هشدار به خانواده‌ها مبنی بر كنترل روابط فرزندان‌شان به ایسنا، گفت: متاسفانه مهارت‌های لازم در خصوص كنترل روابط و دوستی با افراد به نوجوانان آموزش داده نمی‌شود و این مساله باعث می‌شود كه یك دختر ۱۷ ساله با وعده ازدواج توسط پسری همسن و سال خود اغفال شود و آبروی خود و خانواده‌اش را به خطر بیندازد؛ در حالیكه اگر والدین با فرزندان خود ارتباطی صمیمی داشته باشند و روابط بیرون از منزل آنها را مدیریت كنند، از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری می‌شود.


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل؛ پایان دوستی ۲ پسر با دختر ۱۶ ساله




 اخبار حوادث - قتل؛ پایان دوستی ۲ پسر با دختر ۱۶ ساله

ارتباط تلفنی ۲ جوان با یک دختر ۱۶ ساله، در حالی به نزاعی خونین انجامید که تیغه تیز چاقو سینه جوان ۲۵ ساله را شکافت.

به گزارش خراسان، عقربه های ساعت 20:30 را نشان می داد که جوان ۲۵ ساله ای به نام «م» با دختر ۱۶ ساله ای که از چند ماه قبل در پارک آشنا شده بود تماس گرفت و از او خواست برای دیداری حضوری به چهارراه الغدیر در بولوار شهید رستمی بیاید. دختر نوجوان هم که به همراه خواهر ۱۸ ساله و یکی از دوستانش در خیابان گردش می کرد از این پیشنهاد خوشحال شد و دقایقی بعد به سر قرار رفت.

 

در همین حال «م» با موتورسیکلت آپاچی مشکی به کنار دختر ۱۶ساله رسید و مشغول صحبت با او بود که ناگهان «الف» جوان ۲۲ ساله دیگر با موتورسیکلت هوندا به طرف آن ها آمد. او آن قدر عصبانی بود که نرسیده به دختر نوجوان موتورسیکلت را روی زمین رها کرد و در یک چشم بر هم زدن برق تیغه چاقویش در تاریکی شب درخشید. او در حالی که ناسزا می گفت ضربه ای را به گودی گردن و ضربه دیگر را به بازوی «م» فرود آورد و از صحنه حادثه گریخت. دختر ۱۶ ساله و همراهانش نیز که به شدت ترسیده بودند از محل فرار کردند.

این گزارش حاکی است: مصدوم که به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شده بود بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و لحظاتی بعد ماموران کلانتری مصلی ماجرای این جنایت را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله «قاضی سیدجواد حسینی» تلفنی به نیروهای انتظامی دستور داد هر چه سریع تر تلاش خود را برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل جنایت آغاز کنند.

در پی دریافت این دستور، گروهی از ماموران به سرپرستی سرهنگ محمدی (رئیس کلانتری مصلی) شبانه تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند با به دست آوردن هویت مقتول، منزل دخترانی را که همراه وی بوده اند نیز شناسایی کنند.

بنابراین گزارش، قاضی حسینی نیز به همراه افسر جنایی پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم عازم بیمارستان شد و بدین ترتیب بررسی های شبانه درباره این جنایت ادامه یافت. ماموران انتظامی تا ساعت ۴ بامداد روز گذشته در کنار مقام قضایی به عملیات پلیسی خود برای دستگیری قاتل ادامه دادند، اما او به مکان نامعلومی گریخته بود و دامنه این عملیات با همکاری ماموران کلانتری طرق به اطراف شهر نیز کشیده شد تا این که ۳ دختر همراه مقتول دستگیر شدند و پرده از راز این جنایت برداشتند.

گزارش خراسان حاکی است: در حالی  تلاش کارآگاهان برای دستگیری ضارب ادامه دارد که دختر ۱۶ ساله روز گذشته به قاضی ویژه قتل عمد گفت: شب حادثه «الف» با من تماس گرفت و گفت می خواهد مرا ببیند اما من پاسخ او را ندادم و سپس با «م» که از مدتی قبل با او دوست بودم تماس گرفتم و گفتم «الف» چنین پیشنهادی به من کرده است او هم گفت: پس حالا باید بیایی با هم حضوری صحبت کنیم ولی وقتی سر قرار رفتم این حادثه رخ داد.


  اخبار حوادث - خراسان