اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از خوانندگی تا بازی در ورزشی فوق العاده خشن و مردانه +عکس



"لائورا اسکرامی" 22 ساله از شهرت و محبوبیت فراوانی در میان مردم لندن برخوردار است . او یک بازیکن راگبی است که در این رشته ورزشی بسیار موفق است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد. او در کنار بازی در زمین راگبی خواننده نیز هست و صدای فوق العاده زیبایی دارد که طرفداران را بیش از بازیهای او جذب میکند.

از خوانندگی تا ورزش های خشن , بیوگرافی لائورا اسکرامی
او میگوید راگبی یک بازی فوق العاده خشن و مردانه است و معمولا خانمها به خاطر روح لطیف و ظرافت طبعشان کمتر به سمت این بازی جذب میشوند. او اضافه میکند این که گاهی همانند یک دختر معمولی لباسهای مجلسی بپوشد برایش بسیار جذاب است . وی یک دورگه ایتالیایی انگلیسی است و گاهی ترانه هایی به زبان ایتالیایی نیز اجرا میکند.

از خوانندگی تا ورزش های خشن , بیوگرافی لائورا اسکرامی
او در حال حاضر در دانشگاه هنر در رشته موسیقی تحصیل میکند و درحال تهیه سومین آلبوم خود نیز می باشد. او همچنین خود را برای حضور در رقابتهای دوی ماراتن لندن آماده میکند و در رشته های وزنه برداری و ژیمناستیک نیز فعالیتهایی داشته است.
او میگوید نخستین علاقه مندی او در زندگی ورزش است و خوانندگی در مرحله بعدی قرار دارد. وی تاکید میکند انرژی که بعد از یک بازی راگبی در خود احساس میکند بسیار بیشتر از هیجان پس از اجراست..... / pardad.ir


ویدیو مرتبط :
UFC ورزشی خشن که بهتر است با بازی کردن تجربه اش کنید نه در واقعیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین و بی قانون ترین بازی ورزشی جهان در ژاپن+عکس



باتااوشی,باتااوشی چیست,بازی باتااوشی,قئانین بازی باتااوشی,عجیب ترین بازی ورزشی جهان,بی قانون ترین بازی ورزش جهان

 

باتااوشی چیست؟

باتااوشی (botaoshi)یکی از عجیب‌ترین و بی قانون ترین بازی ورزشی جهان در ژاپن است

ایران اسپورت ۲۴: بوتااوشی یک ورزش ژاپنی است که بین سربازان دانشکده نظامی ژاپن برگزار می شود. در این ورزش افراد دو تیم مقابل، با استفاده از یک تیر چوبی در مقابل هم قدرت نمایی می کنند.

این ورزش در اصل یکی از بازی های قدیمی کشور ژاپن است. بازی از دو تیم ۷۵ نفره تشکیل شده است که همه آنها در یک صف کاملا منظم در کنار تیر چوبی و مقابل همدیگر قرار می گیرند و سعی می کنند به هر طریق ممکن تیر چوبی را از دست نفرات تیم حریف خارج سازند. بازیکنان حتی از لگد زدن و چنگ زدن نفرات تیم حریف دریغ نمی کنند.

قدمت بازی بوتااوشی مانند بازی تخته نرد، به سالهای ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۵ برمی گردد. در این سال ها روش بازی به این شکل بود که تیم مهاجم می بایست تیر چوبی را تا ۴۵ درجه پایین بیاورد تا تیم حریف را از پا درآورد.

 

قانون بازی در سال ۱۹۷۳ اصلاح شد و تیم مهاجم برای برنده شدن در رقابت می بایست تیر چوبی را تا ۳۰ درجه پایین بیاورد. بازیکنان تیم مهاجم فقط دو و نیم دقیقه فرصت دارند تیر چوبی را پایین بیاورند. در غیر اینصورت تیم حریف برنده است. این بازی تقریباً شبیه مسابقه طناب کشی است که بازیکنان هر تیم سعی دارند طناب را به سمت خود بکشند. به نظر می رسد این بازی تمرینی برای سربازان نظامی است تا تحت سخت ترین شرایط ، تمرکز خود را در برابر حملات افراد مهاجم از هر سمت و سو حفظ کنند./عصرایران