اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از خانه ملت، حرف ملت شنیده نمی‌شود


یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از تریبون‌های خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود و عده‌ای منافع شخصی‌شان را از این تریبون‌ها مطرح می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: "داریوش قنبری"، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، در همایش "دل‌آرامیم" اظهار کرد:‌ عده ‌ای در جامعه ما هستند که هرچقدر من درباره رفتار و عملکرد آن‌ها تحقیق کرده‌ام نتوانسته‌ام اصطلاحی برای توصیف رفتار سیاسی آن‌ها پیدا کنم. عده‌ای قلیل که از جانب ملت حرف می‌زنند و می‌گویند "ما دلواپسیم".

وی افزود: این اقلیت که تمام رای آن‌ها چهار میلیون بیشتر نبود، رییس‌جمهوری را که رای اکثریت را داشته، کنار می‌گذارند و می‌گویند ما نماینده ملتیم. در حالی که دشمنی اصلی آن‌ها با ملت و خواست ملت است و ریاکارانه دنبال رای ملت هستند تا به قدرت برسند!

وی با بیان اینکه "کسانی که می‌گویند ما دلواپسیم معلوم نیست در چند سال گذشته کجا بودند"، افزود: زمانی که افرادی با عنوان کاسبان تحریم‌ها پیدا شدند و میلیاردها از جیب ملت به جیب خود زدند، چرا آن وقت این افراد دلواپس نشدند؟!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "برخی به ناحق به کرسی‌ها تکیه زده‌اند"، گفت: از تریبون‌هایی که در خانه ملت وجود دارد حرف ملت شنیده نمی‌شود و این افراد دنبال منافع شخصی‌شان هستند و ملت را مستمسک قرار داده‌اند تا اهداف جناحی‌شان را پیش ببرند.

قنبری گفت: این افراد تنها با برخورد سلبی عمل می‌کنند و می‌خواهند با تخریب فضای کنونی دوران اصلاحات را تکرار کنند و قدرت از دست رفته را بازیابند. وظیفه تشکل‌ها و احزاب حقیقی امروز این است که این گروه‌ها را به مردم بشناسانند.

وی در پایان اظهارات خود، خطاب به "علی جنتی"، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این مراسم حضور داشت، گفت: دلواپسان انواع رسانه‌ها را از محل منابع عمومی راه‌اندازی کرده‌اند. این در حالی است که خلا رسانه‌ای دولت بسیار جدی است و ما امیدواریم که دولت فکری به حال این موضوع بکند.


ویدیو مرتبط :
آیت الله خامنه ای: تأثیر حرکت ملت ایران بر سایر ملت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات به خانه ملت فراخوانده شد!



وزیر اطلاعات,کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

وزیر اطلاعات به خانه ملت فراخوانده شد!

وزیر اطلاعات هفته آینده برای ارائه توضیحاتی درباره نحوه پاسخ به استعلامات به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فراخوانده شد.

 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آتی با تشکیل جلسه‌ای پس از تبادل آخرین و اطلاعات واصله، برنامه‌های سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور را با حضور وی استماع و بررسی می‌کنند.

همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات نیز برای ارائه توضیحاتی درباره نحوه پاسخ به استعلامات به این کمیسیون فراخوانده شد.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز هفته بعد با تشکیل یک جلسه در روز یکشنبه، بررسی طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران را ادامه می‌دهند و سپس طرح تشکیل شورایعالی اقتصاد مقاومتی کشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

/فارس