اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از بازی در زمین راگبی تا دریافت تاج دختر شایسته +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "سلینا سینگلتون" 16 ساله این ماه موفق شد عنوان دختر شایسته منطقه ای را در انگستان از آن خود کرده و به مرحله بعد رقابتها راه یابد.

این دختر 16 ساله یک بازیکن حرفه ای راگبی است و در زمینه ورزش حرفهای زیادی برای گفتن دارد. او موفق شد عنوان دختر شایسته منطقه ای را از آن خود کرده و اکنون در رقابتهای کشوری حضور پیدا کند. او میگوید اگرچه به مدلینگ و مسائل زیبایی علاقه مند است اما اجازه نمیدهد هیچ چیز او را از ورزش دور کند و راگبی اولین اولویت اوست.

او از سال 2011 وارد رقابتهای دختر شایسته شده است و تاکید میکند علیرغم اینکه یک ورزشکار موفق است اما خصلتهای دخترانه زیادی دارد و به مد و زیبایی نیز علاقه مند است.او میگوید در این زمینه مشوق اصلی او دوستانش هستند و همواره از او حمایت کرده اند. او دوست دارد در آینده معلم ورزش باشد و یا شغلی در این رابطه داشته باشد.

به عقیده او سخت ترین کار در حال حاضر جلوگیری از کبودی بدنش در مسابقات است چرا که این مسئله به زیبایی او آسیب میزند اما موردی است که در ورزش خشن راگبی غیر قابل اجتناب است./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


ویدیو مرتبط :
رفتار شایسته "تیموریان" هنگام دریافت جایزه و ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاج دختر شایسته کانادا پس گرفته شد+عکس


در یکشنبه شب گذشته، مجری ها از میان 57 شرکت کننده، تاج دختر شایسته کانادا را بر سر دنیس گاریدو 26 ساله از آنتاریو گذاشتند. اما صبح روز دوشنبه، آنها متوجه شدند در جمع بندی امتیازات دچار اشتباه شده اند و تاج را از او پس گرفتند.

صبح بخیر: در یکشنبه شب گذشته، مجری ها از میان 57 شرکت کننده،  تاج دختر شایسته کانادا را بر سر دنیس گاریدو 26 ساله از آنتاریو گذاشتند. اما صبح روز دوشنبه، آنها متوجه شدند در جمع بندی امتیازات دچار اشتباه شده اند و تاج را از او پس گرفتند. برنده واقعی این رقاب که هر سال برگزار می شود، ریزا سانتوس 26 ساله از شهر کالگری (کانادا) بود.

سانتو در مصاحبه با خبرگزاری ها اظهار داشت این خبر بسیار برایش عجیب بود. او می گوید او و گاریدو هرگز با هم در ارتباط نبوده اند اما آنها از سال 2008 میلادی یکدیگر را می شناسند و گاریدو در سال 2011 میلادی نیز به عنوان دختر شایسته کانادا نامزد شده بود. سانتو ادامه داده است: «فکر می کنم این نوعی بداقبالی است و کنار آمدن با آن چندان آسان نیست اما او حتما درک می کند و به خوبی با آن کنار می آید.»

برنده اشتباهی تاج دختر شایسته کانادا
سانتوس

دنیس گاریدو نیز در این رابطه می گوید: «وقتی فردای برنده شدن با من تماس گرفتند و برای جلسه از پیش تعیین نشده از من دعوت کردند دلشوره داشتم و هنگامی که اعلام کردند اشتباهی در نتیجه گیری صورت گرفته است، کاملا گیج شده بودم.» او ادامه داد: «این بسیار عجیب و غریب بود و این کابوس دردناک فقط در عرض 24 ساعت برای من رخ داد.».

گاریدو می گوید من همیشه سعی می کنم در مواقع سختی جوانب مثبت ماجرا را در نظر بگیرم. او گفته است: «این یک چالش بزرگ برای من بود و باعث شوکه شدنم شده بود اما این می تواند درس بزرگی برای همه زنان دنیا باشد. من به جای یک سال فقط لحظاتی را با لقب دختر شایسته کانادا سپری کردم. اما این نمی تواند زندگی مرا خدشه دار کند. حتی قرار نیست احساس مرا تغییر دهد و تصور کنم قربانی اشتباهات دیگران شده ام.»

این نخستین بار است که چنین اشتباهی در تصمیم گیری و محاسبات مجریان این برنامه رخ می دهد و امسال دامنگیر این دختر کانادایی شد. اما «بیوتیز آو کانادا» برای رخدا این اشتباه از Garrido عذرخواهی کرده و گفته است: «ما برای اشتباه انسانی که در نتیجه گیری آرا رخ داد، عذرخواهی صمیمانه خود را به دنیس گاریدو تقدیم می کنیم. ما مطمئن هستیم که ایشان همچنان به موفقیت های خود ادامه خواهند داد و ما هم برای او بهترین آرزوها را داریم.»

برنده اشتباهی تاج دختر شایسته کانادا
دنیس گاریدو

گاریدو که از کودکی آرزوی بر سر گذاشتن تاج دختر شایسته را در سر می پرورانده اما این شرایط ناراحت کننده را با متانت و وقار کامل پذیرفت.

سال گذشته نیز کارناوال دختر شایسته کانادا با حواشی همراه بود. در سال گذشته این تاج بر سر جنا تالاکووا گذاشته شد اما او زن آفریده نشده بود و جنسیت خود را تغییر داده بود. به همین دلیل، این انتخاب با اعتراضات بسیاری همراه بود که مجریان پس از چند روز در نتیجه رای خود تجدید نظر کردند.

امسال نیز بسیار مردم اعتراض کرند که این جایزه باید به گرادیو داده می شد زیرا این اشتباه مجریان برنامه بوده است. گرادیو نیز برای این حمایت از مردم و مهربانی آنها نهایت تشکر را کرد.