اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از بازیگر حضرت ابوالفضل(ع) تقدیر شد


فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نكرده بود و عدم انتشار عكس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عكس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود.

در مراسم تقدیر از عوامل سریال «مختارنامه» كه جمعه ـ 24 تیر ماه ـ در شاهرود برگزار شد، از كاوه فتوحی، بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) نیز كه تاكنون سعی شده بود چهره‌اش برای مخاطبان ناشناخته باقی بماند، تجلیل شد.

فتوحی تاكنون در هیچ یك از مراسمی كه برای تقدیر از عوامل «مختارنامه» برگزار شد، حضور پیدا نكرده بود و عدم انتشار عكس‌هایش در سریال بدون پوشش چهره ـ حتی در نمایشگاه عكس «مختارنامه» ـ چهره او را برای مخاطبان این سریال، ناشناخته باقی گذاشته بود.

حضور او در شاهرود و ثبت تصاویری از این بازیگر برای نخستین بار در رسانه‌ها، این امكان را برای داوود میرباقری به وجود آورد كه نه در «مختارنامه» بلكه در مراسم تجلیل از عوامل این سریال، چهره حضرت ابوالفضل(ع) را بدون افكت و نورپردازی به نمایش بگذارد. هر چند كارگردان «مختارنامه» همچنان اصرار دارد كه صحنه‌های مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز قابلیت پخش در قسمت‌های دیگر را دارد.

با این حال تاكنون نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، با اعتراض برخی از مراجع تقلید مواجه شده و در نهایت سازندگان این سریال تاریخی به استفاده از تمهید مه تن دادند.





ویدیو مرتبط :
تقدیر هیئت حضرت ابوالفضل نیاسر از حاج سید رضا خانبیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش عكس بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) تابع پخش تلویزیونی آن است



 

 نمایش عكس بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) تابع پخش تلویزیونی آن است

 

عكاس سریال «مختارنامه» گفت: اگر تلویزیون چهره ی حضرت ابوالفضل(ع) را نشان ندهد عكس های او نیز هیچ گاه نمایش داده نمی شود.

مسعود پاكدل در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، درباره ی نمایشگاه عكس های منتخب سریال «مختارنامه» گفت: همه ی عكس ها در طول سریال گرفته شده و نمی توان گفت كدام یك از عكس ها زودتر گرفته شده است، هیچ برنامه ای هم از قبل برای این قضیه نداشتیم بلكه بیشتر عكس های خوب را به نمایش گذاشتیم.

عكاس سریال «مختارنامه» با اشاره به این كه تنها عكاس این سریال بوده و همه عكس های منتشر شده از این سریال متعلق به اوست، ادامه داد: به طور كلی عكاس این سریال فقط من بودم مگر این كه خبرنگارانی سرصحنه فیلم حضور داشته و از سریال عكاسی كرده باشند.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا از چهره ی حضرت ابوالفضل (ع) در «مختارنامه» عكاسی كرده است؟ گفت: از حضرت ابوالفضل (ع) هم عكس گرفته ام ولی فعلا قرار است این عكس ها نمایش داده نشوند.

مسعود پاكدل ادامه داد: اگر چهره ی حضرت ابوالفضل(ع) در تلویزیون نمایش داده شود، این عكس ها هم به تبع آن نمایش داده می شوند. اما اگر تلویزیون چهره حضرت ابوالفضل(ع) را نشان ندهد، این عكس ها هیچ گاه نمایش داده نخواهند شد.

عكاس سریال «مختارنامه» در پایان تاكید كرد: به هر حال شكل ارائه ی سریال و عكس های آن باید با هم هماهنگی داشته باشند و سریال به هر شكلی ارائه شود، عكس های سریال هم به همان صورت ارائه می شوند و نباید جدا از هم باشند.... / خبرگزارى ایسنا