اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از بازگشت مدیری تا گفته‌های عجیب بازیگر زن


یژه برنامه‌های نوروزی تحویل سال 1393 مطابق با روال سال‌های پیشین با نکات مثبت و منفی همراه بود که شاید دقت نظر در آنها، به بهبود این برنامه‌ها که پربیننده ترین تولیدات سالیانه صداوسیما است و با ویژه برنامه‌های دیگر شبکه‌ها رقابت می‌کند، کمک ویژه‌ای کند.

تابناک: ویژه برنامه‌های نوروزی تحویل سال 1393 مطابق با روال سال‌های پیشین با نکات مثبت و منفی همراه بود که شاید دقت نظر در آنها، به بهبود این برنامه‌ها که پربیننده ترین تولیدات سالیانه صداوسیما است و با ویژه برنامه‌های دیگر شبکه‌ها رقابت می‌کند، کمک ویژه‌ای کند.

شبکه‌های تلویزیون برنامه های تحویل سال 1393 را مطابق با هر سال در حالی پی گرفتند که در مجموع عملکرد مجموعه تلویزیون برای این مقطع زمانی قابل قبول بود، هرچند انتظار می‌رفت رسانه ملی با توجه به حضور رقبایی در آن سوی مرزها، برنامه‌هایی سنگین تر در نظر بگیرد و تصاویر جذاب تری از تلویزیون در ایام تحویل سال مشاهده کنیم.

«سیب طلایی» با اجرای اشکان خطیبی در شبکه یک، برنامه تحویل سال با اجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی در شبکه دو، ویژه برنامه تحویل سال 1393 در یک قسمت 480 دقیقه‌ای با اجرای احسان علیخانی در شبکه سه سیما، «گوشه دل تهرون» با اجرای رامبد جوان برای جذب مخاطب در ساعات پایانی سال 1392 و آغازین سال 1393 روی آنتن رفت و میلیون‌ها ایرانی را پای تلویزیون نشاند و تلاش کردند بینندگان تلویزیون را در ابتدای سال جدید راضی نگه دارند.

مجموعه‌ای وسیع از میهمانان مشتمل بر چهره‌های مطرح سینمایی، ورزشی و اجتماعی به همراه قطعات موسیقیایی زنده و ضبط شده برای این ایام، بخش عمده این برنامه‌ها را تشکیل می‌دادند که در همین بخش یکی از اتفاقات جالب توجه رخ داد و آن هم بازگشت چهره های ممنوع التصیور در قالب ویژه برنامه نوروزی شبکه سه به تلویزیون بود.

چهره هایی چون مهران مدیری که سال‌ها در تلویزیون حضور نداشت و حتی عنوان شده بود تبلیغات سریالش به واسطه حضورش در تبلیغات، از تلویزیون پخش نشده بوده، هرچند کوتاه اما قابل توجه بود. خبر بازگشت مدیری و گروهی دیگر از خاطره سازترین‌ها تلویزیون در این مقطع خاص به تلویزیون که مدیری نیز به سهم خود خبر داد، از اتفاقات جالب توجه ویژه برنامه نوروزی بود که در واقع به نوعی محل تقدیر از منتخبین بیست سال اخیر عمر شبکه سوم سیما نیز بود.

همین رویکرد متفاوت باعث شد تا ویژه برنامه شبکه سوم تلویزیون را بتوان بهترین و جذاب ترین برنامه تلویزیون برای لحظه تحویل سال 1393 ارزیابی کرد. البته این اتفاقات تحویل سال نبود و در مقابل تلاش قابل توجهی که اهالی تلویزیون برای ارائه برنامه‌های جذاب انجام داده بودند، برخی اتفاقاتی نیز رخ داد که شاید با اندکی تامل، غیرقابل تکرار باشد و بی‌تردید این امکان وجود داشت تا وسواس بیشتری درباره دعوت برخی میهمانان لحاظ کرد.

این ضرورت زمانی قابل تامل بود که برخی میهمانان دیگر شبکه ها درباره برخی مسائل سخن گفتند که طرحش برای مخاطب عام عجیب بود، به خصوص آنکه لابد قرار بوده این میهمانان به عنوان نماد به مردم معرفی شوند. یکی از این اتفاقات در شبکه دوم سیما رخ داد که شیلا خداد درباره تولد کودکش در کشور دیگری سخن به میان آورد که معمولاً توسط برخی اشخاص برای هدف مشخص کسب اقامت صورت می‌پذیرد و امیدواریم دلیلی جز این داشته باشد.

سال جدید برای رسانه ملی نیز آغاز شد و فرصت تازه‌ای پیش آمد تا این سازمان سنگین وزن، با تولیداتی به کیفیت برنامه‌های نوروزی به صورت مستمر در طول سال، این مخاطب چند ده میلیونی را از کنترل به دور نگه دارد و شاید مهم ترین استراتژی برای دستیابی به این هدف، کوچک و سبک و چابک سازی رسانه ملی و تلاش برای ایجاد سازمان کوچک با برون سپاری تمامی تولیدات است، کما اینکه برنامه های نوروزی تلویزیون نیز پروژه‌ای واگذار می‌شوند و شاید به همین دلیل اینچنین باکیفیت و متفاوت می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
‫جواب غیرمنتظره بازیگر زن به سوال درباره ازدواج مهران مدیری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف عجیب سایت صدا و سیما: شباهت لیلا اوتادی با بازیگر زن هالیوود! + تصاویر



لیلا اوتادی,آماندا میشل سایفرید,شباهت لیلا اوتادی به آماندا میشل سایفرید

کشف عجیب سایت صدا و سیما: شباهت لیلا اوتادی با بازیگر زن هالیوود! + تصاویر

سایت متعلق به صدا و سیما در کشفی تازه از شباهت لیلا اوتادی به یک بازیگر هالیوودی خبر داد. سایت باشگاه خبرنگاران در حالی از این راز پرده برداشت که معتقد است بازیگرانی چون لیلا اوتادی چیزی کم از هنرپیشه زن هالیوود نداشته...

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیما كه از تندترین رسانه‌های جریان افراطی به شمار می‌رود، برای جلب مخاطب به انواع اقدامات زرد دست می‌زند.

 

لیلا اوتادی,آماندا میشل سایفرید,شباهت لیلا اوتادی به آماندا میشل سایفرید

 

لیلا اوتادی,آماندا میشل سایفرید,شباهت لیلا اوتادی به آماندا میشل سایفرید

 بازیگر کشف شده توسط سایت صدا و سیما که به لیلا اوتادی شباهت دارد


این سایت متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی اخیراً در خبری بعد از كشف شباهت یك بازیگر زن ایرانی با یك بازیگر هالیوودی به سبك سایت‌های زرد، از این شباهت متوجه شده كه: «ما در كشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی كم نداریم»!


در این خبر با عنوان وسوسه انگیز و غیرصادقانه «لیلا اوتادی در هالیوود چه می‌كند؟»، بعد از توضیحاتی درباره یك هنرپیشه زن هالیوودی آمده: شباهت این هنرپیشه با یكی از هنرپیشه‌های زن ایرانی واقعاً خیره كننده و تعجب برانگیز است.

 

باشگاه خبرنگاران در پایان از این كشف شگفت انگیز! نتیجه گرفته:«این شباهت‌ها نشان می‌دهد كه ما در كشورمان از نظر استعداد انسانی چیزی كه نداریم و اگر كیفیت فیلم‌های ایرانی بالا برود بازیگران داخلی می‌توانند حتی بیشتر از هالیوودی‌ها به چشم بیایند.» مشخص نیست این نوع نگاه و استعدادهای انسانی بازیگران صدا و سیما را به جای فن بازیگری در چشم و ابرو و چهره آنها دیدن، چه مقدار با معیارهای صدا و سیما منطبق است؟!

 

لیلا اوتادی,آماندا میشل سایفرید,شباهت لیلا اوتادی به آماندا میشل سایفرید

 

لیلا اوتادی,آماندا میشل سایفرید,شباهت لیلا اوتادی به آماندا میشل سایفرید

 

آماندا میشل سایفرید بازیگری است که باشگاه خبرنگاران پرده از راز شباهت او و لیلا اوتادی برداشته است! جالب اینجاست که نویسنده مطلب حتا به این مسئله اشاره کرده است که این بازیگر هالیوود سه سال بعد از لیلا اوتادی به بازیگری رو آورده است. با این تحلیل های جالب شاید بتوان گفت که این بازیگر هالیوودی به خاطر شباهت به لیلا اوتادی علاقه مند به بازیگری شده باشد!!
آماندا میشل سایفرید متولد 3 دسامبر 1985 (1364 شمسی) در شهر آلن تاون ایالت پنسیلوانیا است.
منبع: روزنامه جمهوری اسلامی