اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

از «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»چه خبر؟


سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اعلام کرد که این اثر برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد ارائه شده است.

خبرگزاری مهر: سعید خانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اعلام کرد که این اثر برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد ارائه شده است.

از «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»چه خبر؟

سعید خانی تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه آخرین مراحل فنی تولید فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به پایان رسیده است، گفت: قرار بود در هفته جاری، این فیلم در شورای پروانه نمایش مورد بررسی قرار گیرد که گویا جلسه این شورا به حد نصاب نرسیده است.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است فیلم دچار ممیزی شود، بیان کرد: هنوز شورای پروانه نمایش به مساله خاصی اشاره نکرده است و ما منتظر جواب از سوی این شورا برای آغاز برنامه های اکران هستیم.

خانی تاکید کرد: در صورت صدور پروانه نمایش «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا»، در نظر داریم فیلم را برای نوبت دوم اکران عید فطر نمایش دهیم.

مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی بازیگران اصلی «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» هستند و مهران غفوریان نیز نقش مرد داستان را ایفا می‌کند.

عبدالرضا کاهانی پیش از این فیلم سینمایی «استراحت مطلق» را در سینماها اکران کرده بود.


ویدیو مرتبط :
‫فیلمی که اجازه اکران عمومی ندارد- ارادتمند نازنین بهاره تینا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نازنین، بهاره، تینا در یک قاب


نخستین عکس منتشر از فیلم ” ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا ” ساخته جدید عبدالرضا کاهانى

فیلم نیوز: نخستین عکس منتشر از فیلم ” ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا ” ساخته جدید عبدالرضا کاهانى، فیلمبردارى فیلم از ١۵ دى ماه به تهیه کنندگى عبدالرضا کاهانى و سعید خانى آغاز شده است.

نازنین، بهاره، تینا در یک قاب