اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدواج ۲۳ میلیارد تومانی + عکس



 

 

ازدواج,مراسم ازدواج

 

 

برای برگزاری یک مراسم ازدواج در هند بیش از یک میلیارد روپیه (۲۳ میلیارد تومان) هزینه شد.به گزارش واحد مرکزی خبر، این مراسم در منطقه "جوناپور" در جنوب دهلی در اراضی بزرگ کشاورزی که همه امکانات مورد نیاز آن از هتل ها اجاره شده بود برگزار شد و هنرمندانی که از مناطق مختلف هند آمده بودند یک ماه برای تزئین محل ازدواج کار کردند.

 

پدر عروس به داماد یک فروند بالگرد به ارزش ۳۳۰ میلیون روپیه هدیه کرد.

 

عروس و داماد ، دختر و پسر دو سیاستمدار محلی متعلق به جامعه گوجار هستند که در منطقه همجوار پایتخت زندگی می کنند و معمولا اهالی این طبقه در ازدواج های خود هزینه های زیادی صرف می کنند و اهدای خودرو ، طلا و جواهرات و حتی اعطای شغل بین آنان رایج است.

 

گفته می شود به علت اینگونه اقدامات ، افرادی از این طبقه که ثروتمند نیستند برای برگزاری مراسم در شان خود، وام های کلان می گیرند تا هدیه های ارزشمندی به داماد بدهند.

پدر داماد گفت: به آرایشگر پسرم ۲۵۰ هزار روپیه ( حدود ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان) هدیه داده ام.

 

یکی از آرایشگرهای این منطقه هم گفت: در ازدواج های قبلی، یک هزار روپیه، موتور سیکلت و خودرو هدیه گرفته است./واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
وام ازدواج سه میلیون تومانی !!! (اینا نمی فهمند یا ما)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که ۲۳ بار ازدواج کرده است!+ عکس



او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست.

یک خانم آمریکایی به نام « لیندا ولف » این عنوان را به خود اختصاص داد .

او تا کنون بیست و سه بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است . خانم ولف که ۶۸ سال سن دارد ، توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .

او می گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است .اولین ازدواج او در سن ۱۶ سالگی ، در سال ۱۹۵۷ ، با یک مرد ۳۱ ساله به نام « جرج اسکات » بود که این زندگی مشترک ، ۷ سال طول کشید . لیندا می گوید که این مدت ، طولانی ترین و شادترین ازدواج او بود

خانم آمریکایی , ازدواج , اخبار گوناگون

او در سالهای بعد ، با یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و … ازدواج کرد .دوتا از شوهرهایش ، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی خانمان و آواره بودند .

خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام « جک جورلی » ازدواج کرد .

او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست .آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام « گلین ولف » بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود . این آقا ، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت .

خانم آمریکایی , ازدواج , اخبار گوناگون

هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است..../فردانیوز