اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدواج مرد صد ساله سعودی + تصویر



شبکه خبری العربیه اشاره می‌کند که روزنامه محلی عربستان سعودی اشاره‌ای به محل برگزاری مراسم ازدواج نداشته‌اند و سن عروس نیز ذکر نشده است.

مردی صدساله در عربستان سعودی ازدواج کرد. شبکه خبری "العربیه" با انتشار این خبر اشاره کرده که ازدواج این مرد سعودی نشان می‌دهد که سن تنها یک عدد است و هیچ زمانی برای ازدواج دیر نیست.

به گزارش خرداد، در فیلم عروسی منتشر شده این فرد مردان سعودی دور او حلقه زده‌اند و در حال رقص و پایکوبی هستند. در این مراسم شلوغ عروس پیرمرد سعودی را همراهی نکرده است.

شبکه خبری العربیه اشاره می‌کند که روزنامه محلی عربستان سعودی اشاره‌ای به محل برگزاری مراسم ازدواج نداشته‌اند و سن عروس نیز ذکر نشده است.

اخبار,اخبار اجتماعی ,ازدواج مردی صدساله در عربستان سعودی

 

اخبار اجتماعی - خرداد

 


ویدیو مرتبط :
ازدواج مرد صد ساله برای سومین بار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلیاردر۹۴ ساله ای که فقط به فکر ازدواج و ازدواج است + تصویر



 

ازدواج پیرمرد , عکس میلیاردر

 

اگر شما ۵ میلیارد دلار داشتید چکار می کردید؟ برای کارل والسچک این کار ، ازدواج و ازدواج است.

 

این میلیاردر استرالیایی در سن ۹۴ سالگی برای پنجمین بار ازدواج می کند . عروس او که سن خود را اعلام نکرده است اما آنطور که مشخص است بیش از سه دهه از زندگی اش گذشته است. این میلیاردر با سابقه طولانی که در ازدواج دارد دو سال گذشته برای پنجمین بار ازدواج کرد ، آن هم زمانیکه هنوز جوهر ورقه طلاق او و آخرین همسرش خشک نشده بود.

۲۴ آنلاین -این میلیاردر استرالیایی ما ۴ میلیارد و ۷ میلیون دلار در حساب بانکی اش دارد و این ثروت را از فروشگاه های زنجیره ای در اروپا بدست آورده است. او نامزدی اخیر خود را در یک هتل ۵ ستاره در استرالیا اعلام کرد در حالیکه گروه موسیقی در پشت سرش مشغول نواختن بودند. عروس و داماد چند سال قبل با یکدیگر آشنا شده بودند و هر دو همسرشان را در یک روز از دست دادند. عروسی این زوج خوشبخت چند روز آینده برگزار خواهد شد در حالیکه داماد جوان۴ فرزند از ازدواجهای قبلی خود دارد اما او هنوز ۵ یا ۶ فرزند دیگر میخواهد.... / خبرگزاری : برداشت نیوز