اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدواج مخفیانه سرنخ یک پرونده جنایی



ازدواج مخفیانه سرنخ یک پرونده جنایی

زن جوانی که به همراه برادرش به اتهام قتل یک مهندس ساختمان در مشهد دستگیر شده است مدعی شد از ۴ سال قبل به عقد موقت مقتول درآمدم اما مدتی قبل متوجه شدم که در ارتباط خود با مهندس میانسال فریب خورده ام! به گزارش خراسان، شب نوزدهم ماه جاری، ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان کشف جسد مردی در زمین های خاکی انتهای الهیه مشهد قرار دادند.

حوادث - به گزارش خراسان،  بلافاصله قاضی موحدی راد، به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، شبانه عازم محل کشف جسد شد، تحقیقات مقام قضایی نشان داد جسد مربوط به فرد ۴۳ ساله ای است که مهندس ساختمان بوده که با ضربات متعدد چاقو به نواحی شکم، گردن و پهلو به قتل رسیده است.

 

آثار خونی که در محل ریخته شده بود بیانگر آن بود که این فرد برای نجات خود از مرگ تلاش و حدود ۳۰ تا ۴۰ متر حرکت کرده است اما نتوانسته خود را به نقطه ای که محل رفت و آمد است برساند. کیف حاوی مدارک خودرو، گوشی تلفن همراه و همچنین وجوه نقدی داخل جیب های مقتول، احتمال جنایت در پی سرقت را منتفی کرد.

این در حالی بود که سوئیچ یک خودرو نیز داخل مشت گره کرده مقتول وجود داشت. این گزارش حاکی است: جسد مهندس مذکور به دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

 

با شناسایی هویت مقتول، خانواده وی اعلام کردند که او با خودروی سواری زانتیا از منزل خارج شده است اما تحقیقات نشان داد سوئیچی که در دست مقتول بود به خودروی دیگری تعلق داشت.

 بنابراین گزارش، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با نظارت و راهنمایی مستقیم قاضی ویژه قتل عمد، بررسی های اطلاعاتی خود را ادامه می دادند به سرنخ هایی دست یافتند که ردپای یک زن را در این جنایت آشکار می کرد جمع آوری این اطلاعات در حالی بود که پس از پیدا شدن خودروی زانتیای مقتول مشخص شد او در روز کشف جسد با خودروی پژو تردد کرده است.

کارآگاهان چند روز بعد با ارائه مشخصات خودروی پژو به نیروهای گشتی موفق شدند این خودرو را در بولوار هاشمیه مشهد کشف کنند. آنان در پی گیری  شاخه دیگری از تحقیقات با انجام یک سری فعالیت های پلیسی و کنترل آخرین افرادی که با مقتول در ارتباط بودند به مرد ۴۰ ساله ای رسیدند که پیامکی رکیک و تهدیدآمیز برای مقتول ارسال کرده بود.

 

این مرد وقتی با صدور دستوراتی از سوی قاضی موحدی راد، توسط کارآگاهان دستگیر شد عنوان کرد: گوشی تلفن همراهی که از آن پیامک ارسال شده را چندی قبل خواهرم به من داد و عنوان کرد مدتی است فردی با این شماره برای من ایجاد مزاحمت می کند.
من هم گوشی را از او گرفتم و پیامکی را برای آن شماره ارسال کردم.

در پی اعترافات این مرد، خواهر ۳۰ ساله او دستگیر شد و اعتراف کرد: از حدود ۴ سال قبل با مقتول آشنا شدم او ابتدا به من گفت: همسر و فرزندی ندارد و مجرد است اما مدتی قبل متوجه شدم فریب خورده ام و او همسر و فرزند دارد، در این مدت نیز که به عقد موقت او درآمده بودم قرار بود با من ازدواج کند اما به وعده خود عمل نکرد.

 

به همین دلیل هم با او ارتباطم را قطع کردم ولی او اصرار به ادامه این ارتباط داشت و ادعا می کرد که نباید او را رها کنم. وقتی سماجت وی را دیدم گوشی تلفنم را به برادرم دادم و عنوان کردم که از این شماره برایم ایجاد مزاحمت می شود.

گزارش خراسان حاکی است: در حالی که هر دو متهم مذکور تاکنون ارتکاب قتل را انکار کرده اند تحقیقات گروهی از کارآگاهان شعبه قتل با فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای بررسی ادعاهای متهمان دستگیر شده و نقش آنان در قتل مهندس همچنان ادامه دارد./خراسان

 

 


ویدیو مرتبط :
‫زنده سوزاندن مردی با دست های بسته در آتش مهیب/ پرونده جنایی در مشهد به جریان افتاد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج مخفیانه آنجلینا و براد پیت



 

 ازدواج مخفیانه آنجلینا و براد پیت

 

بنا به گزارشهای جدید : آنجلینا جولی و براد پیت رسما" ازدواج کردند.مجله هفتگی امریکن این تاچ اعلام کرد: این زوج هالیوودی در ساحل اقیانوس هند رسما" با هم ازدواج کردند اما این موضوع را مخفی نگه داشتند.

 

این مجله ادعا می کند که از همه جزئیات این مراسم مثل انگشتر و شرایط ازدواج آنها خبر دارد.

بنا به گزارشهای رسیده براد پیت از آنجلینا خواسته است که برای حفظ خانواده شان از مشاوران و متخصصان کمک بگیرد.

یک منبع خبری گفت:" براد فکر می کند، آنجلینا یک مشکل اساسی و بزرگ دارد و باید قبل از اینکه اتفاق بدی بیفتد که پشیمانی به بار آورد ، این مشکل را حل کند."

"او معتقد است آنجلینا باید تحت درمان قرار گیرد."

براد نگران است که اگر آنجلینا نتواند در هنگام عصبانی شدن خشم خود را کنترل کند،ممکن است اتفاق وحشتناکی رخ دهد.او به سلامتی و خوشی آنجلینا و فرزندانش خیلی اهمیت می دهد.

"وقتی آنها در نیویورک بودند ،براد با آنجی صحبت کرد و به او گفت از متخصصان و روانشناسان کمک بگیرد."

او به آنجی گفت:" دیگر هیچ عذری پذیرفته نیست تو باید به یک متخصص مراجعه کنی ! من نمی توانم تحمل کنم که تو سر بچه ها داد بزنی ."

براد به آنجی گفت:"تو همین الان باید یک دوره درمان فشرده را آغاز کنی."

براد جای هیچ بحثی برای آنجی باقی نگذاشت و به اوگفت اگر فکری برای رفتارش در هنگام عصبانی شدن ،نکند ، او و بچه ها او را ترک خواهند کرد.

اما براد آنجی را خیلی دوست دارد و قول داده اگر آنجلینا برای حل مشکلش تحت درمان قرار گیرد ، از او حمایت کند..../ مترجم: فرشته مشاور  showbizspy

 

ش