اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدواج ستاره فیلم‌ دزدان دریایی کارائیب


کیرا نایتلی 28 ساله، ستاره فیلم "آنا کارنینا" روز شنبه، در مراسمی خصوصی و کوچک در تالار شهر مازان فرانسه، در نزدیکی مارسی، با جیمز رایتون 29 ساله، کیبوردیست گروه کلاکسونز ازدواج کرد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: کیرا نایتلی 28 ساله، ستاره فیلم "آنا کارنینا" روز شنبه، در مراسمی خصوصی و کوچک در تالار شهر مازان فرانسه، در نزدیکی مارسی، با جیمز رایتون 29 ساله، کیبوردیست گروه کلاکسونز ازدواج کرد.

به گزارش صبح بخیر، نایتلی در این مراسم یک پیراهن کوتاه با دامن توری، کت کوتاه شانل و کفش های باله پوشیده بود و روی سرش تاج گل کوچکی گذاشته بود. داماد کت و شلوار آبی سیر و کراوات آبی روشن پوشیده بود. این تازه عروس و تازه داماد بعد از آنکه در مقابل 11 نفر از اعضای خانواده و دوستان با هم پیمان ازدواج بستند، با ماشین عروس رنو کلیو نقره ای محل را ترک کردند.



البته همان شب جشن بزرگتری با حدود 50 مهمان در منزل مادر نایتلی در خارج از شهر برگزار شد و گروه ارکستر داماد در این مراسم اجرا داشتند.

تعجبی نداشت که این مراسم اینقدر ساده و صمیمی بود. در ماه نوامبر گذشته، نایتلی، هنرپیشه فیلم های دزدان دریایی کارائیب، (که در تبلیغات کوکو شانل ایفای نقش می کند) در برنامه الن دجنرز اعلام کرد که هرگز از آن دخترهایی نبوده که عروسی رویایی دلش بخواهد. او به الن گفت: «من نمی فهمم چرا اینقدر بزرگش می کنن.

 فقط قراره بگی: بله و یه جشن کوچیک بگیری.» او در مورد حس و هیجانی که درباره ازدواج داشت می گوید: «خیلی ترسناک بود. من نمی دونستم برای ازدواج آدم باید چیکار کنه. بنابراین رفتم رو اینترنت سرچ کردم. اصلاً هیچی در مورد مراسم نمی دونستم.»


نایتلی و رایتون در سال 2011 توسط دوست مشترکشان، الکسا چانگ، طراح مد، به هم معرفی شدند و از آن زمان تاکنون نامزد بودند.

به این زوج خوشبخت تبریک می گوییم!


ویدیو مرتبط :
موسیقی فیلم دزدان دریایی کارائیب 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج دزدان دریایی در روسیه! +عکس



اخبار گوناگون,خبر های گوناگون,دزدان دریایی

زوج خوش ذوقی در روسیه با پوشیدن لباس دزدان دریایی، پیمان ازدواج خود را امضا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل علاقه این دو نفر به شخصیت های دزدان دریایی به جای پوشیدن لباس رسمی ازدواج، با پوشیدن لباس دزدان دریایی پیمان ازدواج بستند.


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان