اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدواج با خواهر قاتل شرط رضایت پدربزرگ!



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - ازدواج با خواهر قاتل شرط رضایت پدربزرگ!/ وقتی کودکان قربانی خیانت مادر می‌شوند

پلیس فلوریدا زندگی پدری بی‌غیرت، زنی خیانتکار و دامادی قاتل را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته پلیس فلوریدا پرده از راز جنایتی هولناک برداشت که در آن یک زن به همراه دو کودکش به قتل رسیده بودند.

این جنایت که به دست ناپدری این فرزندان رقم خورده بود، دل هر انسانی را به درد می آورد ولی مرد جنایتکار از این اقدامش راضی بود، چراکه از ارتباط پنهانی همسرش با همکارش مطلع شده بود و کودکان نیز که تنها 8 و 9 سال سن داشتند قربانی خیانت مادرشان شدند.

در حالی که جسد کودکان و مادرشان پیدا نشد و این پدر بی رحم که نامش لوئیس بود و 32 سال سن داشت نیز از جایی که اجساد را پنهانی کرده بود، اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار نداد، ولی بازهم وکلا معتقدند که لوئیس مرگ هولناکی را برای این مادر و فرزندانش رقم زده است.

پس از انتقال لوئیس به زندان ناگهان در اقدامی ناباورانه پدر زن قربانی به قاتل دختر و نوه هایش نامه نوشت که در صورت دادن رضایت او برای ازدواج با خواهرش ، تلاش خواهد کرد تا از زندان زودتر آزاد شود.

ابتدا که پلیس فکر می کرد که این اقدام یک شوخی یا روشی برای گرفتن انتقام است ولی با کمی بررسی فهمید که در اشتباه بوده و این پدر حاضر است به خاطر ازدواج با دختری جوان از خون دختر و نوه هایش که حتی هنوز اجساد آنان نیز پیدا نشده است، بگذرد.

گفتنی است، کماکان تحقیقات از این مرد بی رحم برای نحوه کشتن دو کودک بی گناه و همسرش و همچنین پیدا کردن اجساد آنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
‫آیا در حج واجب رفتن رضایت شوهر شرط است؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل ۳ خواهر و برادر محکوم شد



 

 

قاتل

 

مرد عصیانگری که سه فرزندش را با چکش از پا درآورد در دادگاه کیفری استان فارس به زندان و پرداخت دیه محکوم شد.


تلفن همراه بازپرس کشیک داسرای امور جنایی شیراز ، ساعت ۹ بامداد ۲۶ شهریور ۱۳۸۶ به صدا درآمد و خبر رسید مردی در یک جنایت هولناک سه فرزندش را کشته است.

 

این مقام قضایی به همراه افسران دایره پنجم اداره آگاهی به قربانگاه رفت و پس از بررسی های لازم دستور داد پیکرهای «محسن» ، «مریم» و «مینا» که به ترتیب ۸ ، ۱۲ و ۱۸ ساله بودند به پزشکی قانونی فرستاده شود.


در آن میان پدر ۵۰ ساله خانواده به نام «محمود» خود را عامل جنایت خواند و گفت : من اصلا وضع مالی خوبی ندارم و به خاطر ترس از آینده فرزدانم آنان را در رختخواب با چکش کشتم.



این مرد به دنبال اعتراف های تکان دهنده اش و بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و بعدها ادعا کرد به خاطر جنون ، دست به کشتار زده بود.بدین ترتیب او به دستور بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای امور جنایی شیراز به پزشکی قانونی معرفی شد که متخصصان این مرکز اعلام کردند «محمود» هنگام جنایت ، دارای اختیار و اراده بوده است.



در نتیجه پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد و فرزندکش ، پای میز عدالت ایستاد.



در تازه ترین نشست رسیدگی به این ماجرا که به ریاست قاضی «رضاییان» و با حضور چهار مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان ، کیفرخواست را خواند و اعلام کرد : طبق ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی ، پدر یا جد پدری در صورت کشتن فرزند از مجازات قصاص نفس در امان است اما چون جنایت «محمود» منجر به اخلال در نظم جامعه شده بود بر اساس ماده ۶۱۲ از جنبه عمومی جرم برایش تقاضای صدور حکم دارم.



سپس مادر داغدار رو به روی هیئت قضایی قرار گرفت و در حالی که اشک می ریخت با اشاره به شوهرش گفت : آن روز سیاه ، من و دختر بزرگم به خارج از شهر رفته بودیم که این مرد با بی رحمی تمام جگر کوشه هایم را کشت و حالا باید بیش از ۸۰ میلیون تومان دیه بدهد.



نوبت دفاع به «محمود» که رسید سر به پایین انداخت ، قفل سکوت بر لبان خود زد و از شدت شرم به هیچ یک از پرسش های قاضی پاسخ نداد.



نماینده پزشکی قانونی نیز نظریه همکاران خود مبنی بر سلامت عقلانی جانی به هنگام بروز جرم را خواند و هیئت قضایی برای صدور رای وارد شور شد.


«محمود» از جنبه عمومی جرم به شش سال زندان محکوم شده است و علاوه بر این مجازات باید دیه کامل یک مرد مسلمان و دو زن را به همسرش یپردازد.