اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ازدحام مردم در برخی جایگاه‌ های سوخت


طی روزهای گذشته بسیاری از جایگاه‌های سوخت در تهران با ازدحام جمعیت مواجه شده و صف خودروها برای دریافت بنزین تشکیل شده است.

خبرگزاری فارس: طی روزهای گذشته بسیاری از جایگاه‌های سوخت در تهران با ازدحام جمعیت مواجه شده و صف خودروها برای دریافت بنزین تشکیل شده است.

بنزین عرضه شده در تهران همچنان با قیمت لیتری 400 تومان به صورت سهمیه‌ای و 700 تومان به صورت آزاد فروخته می‌شود و طبق گفته دولت فعلا تغییری در قیمت سوخت انجام نخواهد شد.

به گزارش فارس بنزین یورو 4 به رنگ آبی کم رنگ که پیش از این وعده عرضه آن توسط دولت داده شده بود، در بسیاری از جایگاه‌های سوخت در حال عرضه است و قیمت این سوخت همانند گذشته 400 تومان سهمیه و 700 تومان به صورت آزاد فروخته می‌شود.

همزمان با عرضه بنزین یورو 4 ازدحام در جایگاه‌های سوخت بیشتر شده و صف‌های خودرویی تشکیل شده است.

شاید یکی از دلایل ازدحام در جایگاه سوخت، احتمال تغییر قیمت بنزین توسط دولت پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باشد، ضمن آنکه برخی مردم به قصد سفر در تعطیلات آخر هفته به جایگاه‌های سوخت رفته‌اند.


ویدیو مرتبط :
اختلال نرم افزاری در جایگاه های سوخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتصاب تانکرداران سوخت در اصفهان/ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت



رئیس انجمن صنفی کارگران اصفهان خبر داد:

اعتراض صنفی تانکرداران سوخت در اصفهان

عدم سوخت رسانی به جایگاه‌ها و وقفه‌ای که در این بین پیش آمده، باعث ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان از اعتراض صنفی تانکرداران سوخت و ازدحام مردم در پمپ بنزین‌های شهر اصفهان خبر داد.

علی یزدانی در این باره به ایلنا گفت: تانکرداران سوخت در شهر اصفهان در اعتراض به میزان کرایه خود برای جابه جایی سوخت، از شب گذشته دست از کار کشیده‌اند و به یک اعتراض صنفی اقدام كردهاند.

این فعال کارگری با اشاره ازدحام مردم در پمپ بنزین‌ها اظهار داشت: عدم سوخت رسانی به جایگاه‌ها و وقفه‌ای که در این بین پیش آمده، باعث ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شده است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان در پایان افزود: البته در حال حاضر تعدادی از جایگاه‌های سوخت مشغول به فعالیت هستند و به جمعیت سوخت رسانی می‌کنند اما به دلیل كثرت تقاضا و كمبود جایگاه فعال، این روند به كندی صورت می‌گیرد./ایلنا