اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارسال پیامک بهداشتی به دانشجویان


مدیران کل سازمان امور دانشجویان به برخی از اخبار چون ارسال پیامک بهداشتی به دانشجویان و جذب سالانه 5000 دانشجوی غیر ایرانی در داخل خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: مدیران کل سازمان امور دانشجویان به برخی از اخبار چون ارسال پیامک بهداشتی به دانشجویان و جذب سالانه 5000 دانشجوی غیر ایرانی در داخل خبر دادند.

دکتر عمادی مدیر کل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان در خصوص دانشجویان غیر ایرانی که در دانشگاه‌های داخل کشور تحصیل می کنند، اظهارداشت: تا پیش از انقلاب 356 دانشجو در 13 دانشگاه کشور تحصیل می‌کردند، در حالیکه این آمار پس از انقلاب به 126 دانشجو رسید و هم اکنون نیز 15 هزار دانشجو از 68 کشور جهان در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: سازمان امور دانشجویان موظف است هر ساله 2000 دانشجوی غیرایرانی به صورت بورسیه و 3000 دانشجوی غیرایرانی را به صورت غیربورسیه در داخل کشور جذب کند.

همچنین حمید یعقوبی مدیر کل دفتر مشاوره سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه 106 مرکز مشاوره در دانشگاه‌های کشور فعال شده است، تصریح کرد: در این مراکز، 30 درصد افرادی که مشاوره می‌دهند دکتر، 71 درصد دانشجوی دکتری و 50 درصد در دوره ارشد و سایر دوره‌ها هستند.

به گفته یعقوبی، بیش از 145 هزار دانشجو در مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور مشاوره شده‌اند و بیشترین موضوع مشاوره مربوط به مسائل تحصیلی، اخلاقی، زناشویی و خانوادگی بوده است، از تعداد متقاضیان 60 درصد دختران و 40 درصد پسران هستند.

مدیرکل دفتر مشاوره سازمان امور دانشجویان گفت: برای 200 هزار دانشجوی کشور که شماره تلفن همراهشان در اختیار مرکز مشاوره قرار دارد در آینده‌ای نزدیک ماهانه دو پیامک بهداشتی ارسال خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پنل ارسال پیامک انبوه با سیم کارت = ارسال پیامک به بلک لیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال پیامک ساعت تردد دانشجویان به والدین


در حال حاضر ورود و خروج دانشجویان از خوابگاه با سیستم الکترونیکی به صورت پیامک به خانواده‌های آنان اطلاع داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس دانشگاه آزاد بروجرد همزمان با آغاز هفته خوابگاهها، گفت: کلیه خوابگاههای دانشجویان دختر به داخل مجتمع امام خمینی(ره) انتقال داده می‌شود.

دکتر احمد سیف افزود: هم‌اکنون در مجتمع امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد دو خوابگاه با ظرفیت 800 نفر وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ورود و خروج دانشجویان از خوابگاه با سیستم الکترونیکی به صورت پیامک به خانواده‌های آنان اطلاع داده می‌شود.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد بروجرد ادامه داد: دانشجویان هنگام ورود و خروج از کارت الکترونیکی استفاده کرده و در همان زمان تردد دانشجویان به خوابگاه‌ها به پدر خانواده پیامک می‌شود.