اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارسال محموله 20 تنی مواد غذایی به یمن


رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه محموله ۲۰ تنی موادغذایی جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم یمن امشب ارسال می شود‌، گفت: هواپیمای حامل موادغذایی امشب به سمت جیبوتی پرواز خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: دکتر ناصر چرخساز با بیان اینکه محموله هوایی حاوی موادغذایی برای کمک به مردم مظلوم یمن امشب به مقصد جیبوتی پرواز خواهد کرد،افزود: بارگیری ۲۰ تن مواد غذایی انجام شده است و این هواپیما به همراه چند تن از نیروهای سازمان امداد ونجات به عنوان نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای تحویل محموله موادغذایی به جیبوتی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: نمایندگان جمعیت هلال احمر تا زمان تحویل محموله و هماهنگی برای توزیع آن در میان مردم مظلوم یمن در جیبوتی مستقر خواهند بود.

۷ تا ۱۰ روز برای بارگیری کشتی دوم زمان لازم است

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه کشتی دوم کمک های امدادی، موادغذایی و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای بارگیری در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته است، اذعان کرد: پس از طی سلسه مراتب مربوطه مبنی بر بارگیری این کشتی،۱۲ هزار تن مواد غذایی، تجهیزات پزشکی، درمانی و دارو به به یمن ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: ۷ تا ۱۰ روز برای بارگیری این کشتی زمان لازم است که پس از بارگیری بلافاصله به سمت یمن حرکت می کند.

چرخساز خاطرنشان کرد: ۶ نیرو از سازمان امداد ونجات برای تحویل محموله کمک های امدادی و موادغذایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کشتی دوم را همراهی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
کمبود مواد غذایی و سوخت در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف محموله 20 تنی تریاك در گمرك فرودگاه امام (ره)



 

ییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تایید ورود محموله حدود 20تنی مواد مخدر از نوع تریاك از سوی یك شركت خصوصی به كشور، از رسیدگی به این پرونده توسط پلیس خبر داد.

 

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره شایعه كشف یك محموله حدود 20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك در فرودگاه امام (ره) اظهار كرد: در دو هفته اخیر یك شركت خصوصی محموله‌ حدود  20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك را برای تولید و تهیه دارو از كشور هند به ایران وارد كرده بود.

حسین‌آبادی افزود: با توجه به اینكه تاكنون ورود محموله موادمخدر برای تولید دارو به كشور بی‌سابقه بوده و پیش از این برای رفع نیاز دارویی از كشفیات داخلی مواد مخدر استفاده می‌شده است، رسیدگی به این موضوع توسط دادسرای انقلاب به پلیس ماموریت داده شده است.

وی گفت:‌ در حال حاضر این محموله در گمرك فرودگاه امام (ره) است و نمونه‌ای از آن تحویل آزمایشگاه شده‌ است و مرجع ‌قضایی در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد كرد.... / تحلیل :عصر ایران