اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارسال دو بسته حاوی اعضای بدن به مدارس



 

اخبار حوادث, جدیدترین اخبار حوادث

 

 

ارسال دو بسته حاوی اعضای بدن به مدارس

 ارسال دو بسته پستی حاوی اعضای بدن انسان به دو مدرسه شهر ونکوور موضوع قتل دهشتناک دانشجوی چینی را به غرب کانادا هم کشاند.

 

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، پیش تر، قاتل اعضای دیگری از بدن قربانی را به دفتر دو حزب سیاسی کانادا ارسال کرده بود.

تنها دو روز بعد از دستگیری قاتل احتمالی‌ای که جسد جون لین را قطعه قطعه کرده بود و احتمال ارتباط این دو مسئله با هم،" وران لمک" قائم مقام رییس پلیس ونکوور را به واکنش واداشت.

 

او درمورد این بسته‌های جدید گفت: بسته اول مربوط به اجزای دست یک انسان است که ساعت یک بعدازظهر سه شنبه به دست مسئولان مدرسه ابتدایی فالس گریک رسیده. بسته دیگری حاوی پای انسان هم توسط کارکنان مدرسه سنت جورج چند ساعت دیر‌تر پیدا شده است.

پیش‌تر کالبد شکافی جسد لین جان قربانی چینی در مونترئال مشخص کرده بود که اجزای ارسال شده به دفتر دو حزب سیاسی مربوط به او می‌باشند، مسئله‌ای که احتمال تایید نتیجه کالبد شکافی برای اعضای جدید را تشدید می‌کند.

از لوکا مگنوتا کانادایی ۲۹ ساله ای که روز دوشنبه در کافی نتی در برلین و بعد از یک تعقیب و گریز چند روزه دستگیر شد بعنوان قاتل احتمالی یاد می‌شود. قرار است او بزودی به اوتاوا مسترد شود.../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
گران قیمت ترین اعضای بدن انسان (اعضای چند میلیون دلاری بدن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت



 

 

اهدای اعضای بدن پرستاری كه در استخر جان باخت

 

خانواده یكی از پرستاران مركز آموزشی كه در هنگام نجات فرزندش از غرق شدن دچار مرگ مغزی شده، اعضای بدن وی را اهدا كردند.

«مهیار صابری» به دنبال نجات فرزندش از غرق شدگی در استخر خانگی جان باخت.

وی پس از نجات فرزند خردسال خود به علت اضطراب، استرس و فشار روحی زیادی كه در حین نجات وارد می شود قادر به شناكردن نبوده و متاسفانه غرق می شود.

بعد از اطلاع به مركز امداد و نجات و با حضور ماموران امداد نجات در صحنه حادثه و خارج كردن وی از آب، به علت طولانی شدن زمان غرق شد گی پس از احیاء قلبی ریوی دچار مرگ مغزی شد.

خانواده وی پس از تایید مرگ مغزی توسط متخصصان مربوطه اقدام به اهدای اعضای وی کردند..... / خبرگزارى ایسنا