اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ارزش افزوده پیامکی» درجلسه فضای مجازی


جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور شامگاه شنبه به ریاست رییس جمهوری و با حضور سران قوا و اعضای حقیقی و حقوقی آن، برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور شامگاه شنبه به ریاست رییس جمهوری و با حضور سران قوا و اعضای حقیقی و حقوقی آن، برگزار شد.

موضوع ساماندهی پیامک‌های انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامکی در این جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور مطرح و پس از بحث و بررسی، ضرورت توجه و پرداختن به آن مورد تأیید همه اعضا قرار گرفت.

پس از طرح کلیاتی در مورد جوانب مختلف این موضوع ، ادامه مذاکرات در مورد این دستور، به جلسه بعدی این شورا موکول شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در ابتدای این جلسه با بیان اینکه واقعه کربلا و عاشورا صرفاً یک واقعه تاریخی نیست که در گذر زمان باقی بماند، گفت: کربلا و عاشورا یک فرهنگ بزرگ و نجات‌بخش برای همه کسانی است که می‌خواهند آزاده و با عزت زندگی کنند.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه اسلام پس از رسول اکرم(ص) یکبار دیگر در آیینه کربلا تجلی یافت، افزود: عاشورا درس کرامت، عزت و احترام به همه انسان‌ها است، چنانکه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تا آخرین لحظه تلاش داشت کسانی را که یاران و فرزندان ایشان را به شهادت رسانده بودند و عزم به شهادت رساندن ایشان را نیز داشتند، راهنمایی و به صراط مستقیم هدایت کند


ویدیو مرتبط :
ارزش آتی ارزش اطلاعات ارزش افزوده ارزش فعلی ارزش کل عمر مشتری ارزش نسبی بازار ار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخذ مالیات بر ارزش افزوده از ...



 

 

 

اخذ مالیات

 

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور توقف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از تشكل ها را صادر كرد.

محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در كمیسیون تشكل های اتاق بازرگانی گفت: در تماس تلفنی كه با شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی داشتم، موضوع اخذ مالیات بر ارزش افزوده از تشكل ها مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: وزیر امور اقتصادی و دارایی در این مكالمه تلفنی خبر خوشی به بخش خصوصی مبنی بر توقف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از تشكل ها را داد. قانون مالیات بر ارزش افزوده از پاییز سال ۸۷ اجرایی شد كه پس از گذشت مدتی كوتاه و در پی انتقادهای شدید اصناف و برخی گروه های دیگر از اجرای شتابزده این قانون، برای دوره ای متوقف شد.

البته این موضوع در ابتدا منجر به نامه نگاری رئیس جمهوری با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تعویق اجرای ۲ ماهه قانون مالیات بر ارزش افزوده شد و رئیس كل وقت سازمان امور مالیاتی اعلام كرد قانون مالیات بر ارزش افزوده تنها هنگامی در مورد صنوف به اجرا در خواهد آمد كه توافق كامل با آنها حاصل شده و آموزش های لازم به آنها داده شده باشد. در نهایت مقرر شد قانون مالیات بر ارزش افزوده به صورت تدریجی در قبال اصناف و برخی گروه های دیگر اعمال شود..../تحلیل:مهر