اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزان‌ شدن مواد اولیه وارداتی سیگار


مدیرعامل شرکت ملی دخانیات از ارزان‌ شدن مواد اولیه وارداتی سیگار به دنبال لغو تحریم‌ها در ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ملی دخانیات از ارزان‌ شدن مواد اولیه وارداتی سیگار به دنبال لغو تحریم‌ها در ماه آینده خبر داد.

محمد حسین برخوردار در گفت‌وگویی درباره اولین تاثیرات لغو تحریم‌های اقتصادی بر وضعیت دخانیات در کشور که ماه آینده اجرا می‌شود، گفت: در دوره تحریم‌ها توتونی که به کشور وارد می‌شد از واسطه‌های سوم و چهارم تهیه می‌شد اما اکنون با باز شدن سوئیفت این امکان وجود دارد که با کشور فروشنده، ارتباط مستقیم برقرار و اطمینان پیدا کنیم که پول‌مان از دست نمی‌رود.

وی افزود: با برداشته شدن تحریم، هزینه‌های واردات مواد اولیه کاهش پیدا می‌کند. البته مدتی زمان لازم است تا بتوانیم تا فروشندگان اصلی مواد اولیه را شناسایی کنیم و از دست اول و دوم مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کنیم.

برخوردار اظهار کرد: به هر حال بازگشت تجارت ایران به حالت اولیه به زمان می‌خواهد.

مدیرعامل شرکت ملی دخانیات همچنین تصریح کرد: لغو تحریم‌ها هیچ تاثیری بر وضعیت قاچاق سیگار نخواهد گذاشت. قاچاق مقوله جدایی است که به دنبال عدم پرداخت حقوق دولت و مردم است و بنایی بر پرداخت مالیات ندارد و این اتفاق به رفع تحریم‌ها ارتباطی پیدا نمی‌کند.

به گفته وی، هرزمان ابزار و پول برای مقابله با قاچاق شرایط مناسبی نداشته، میزان قاچاق بالا رفته و اینگونه نبوده است که در دوره تحریم‌ها میزان قاچاق سیگار افرایش یافته باشد.


ویدیو مرتبط :
رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورشت مواد اولیه غذاهای ارزان را بازگو می کند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول ارزان ترین خودروهای وارداتی اسفند90


ارزان ترین خودروی وارداتی در اسفند سال 90، خودروی هیوندای هاچ بک i20 با قیمت 8400 دلار بوده است.