اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزان‌ترین راه‌های تماس با عراق


ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌های مختلف آن‌ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می‌روند.

خبرگزاری ایسنا: ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌های مختلف آن‌ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می‌روند.

سال گذشته خیل عظیم زائران کربلا شرایط ویژه‌ای از نظر برقراری ارتباطات میان 2 کشور ایجاد کرده بود و این گونه اعلام شد که حتی از BTS های بسیار برای مدیریت حجم تماس‌ها استفاده شده است.

امسال نیز از برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برقراری آسان ارتباط خبر داده شده است. اما با این حال با توجه به افزایش تعداد زائران این کشور جا دارد بار دیگر تعرفه‌های مکالمه با عراق مورد بررسی قرار گیرد.

طبق آنچه سایت شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده در مکالمات بین‌الملل کشورهای مختلف به 16 سطح تقسیم شده‌اند. که هزینه مکالمه با کشورهای هر سطح با سایر سطوح متفاوت است.

در این میان سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن همراه در عراق با توجه به اینکه این کشور در سطح دهم جدول این بخش قرار دارد، معادل 1500 تومان خواهد بود.

همچنین سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن ثابت عراق مطابق سطح هشتم این جدول و 900 تومان محاسبه می‌شود.

البته معمولا با توجه به فضای رقابتی و حجم بالای تماس میان دو کشور اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های تشویقی و تعرفه‌های خاصی را برای این ایام اعمال می‌کنند که توصیه می‌شود زائران حتما قبل از سفر خود این بسته‌ها را مورد بررسی قرار دهند.


ویدیو مرتبط :
خودرو ارزان نمی شود و نباید ارزان بشود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت پوتین از دولت عراق در تماس با مالکی



اخبار,اخبار بین الملل , ولادیمیر پوتین

 

اخبار بین الملل - حمایت پوتین از دولت عراق در تماس با مالکی

منابع روسی از تماس تلفنی رئیس جمهوری روسیه با نوری المالکی برای بررسی آخرین تحولات امنیتی عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  المسله، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه با نوری المالکی نخست وزیر عراق تماس تلفنی برقرار کرد و درباره آخرین تحولات امنیتی عراق و منطقه با وی به گفتگو پرداخت.

یوری اوشاکف معاون رئیس جمهوری روسیه گفته بود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اوضاع منطقه را با نوری المالکی نخست وزیر عراق بررسی می کند.

به گفته وی، اوضاع بحرانی منطقه بسیار نگران کننده است.

وی همچنین اعلام کرد پوتین قصد دارد اوضاع عراق، اوکراین و سوریه را در تماس تلفنی با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا طی روزهای آینده بررسی کند.

از سوی دیگر شبکه ماهواره ای الفرات گزارش داد خالد الهلالی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در صلاح الدین به هلاکت رسید.

اخبار بین الملل - مهر