اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارزان‌ترین جای تهران برای خرید مسکن



ارزان‌ترین جای تهران برای خرید مسکن

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن جنوبی‌ترین منطقه تهران به ارقامی بین 20 تا 30 میلیون تومان رسیده است، این دسته از خریداران در محله‌های مرکزی منطقه 20 توانایی خرید واحد مورد نظرشان را ندارند، بلکه برای خرید چاره‌ای به جز مراجعه به حومه این منطقه را ندارند.

برخی از بنگاهداران فعال در شهرستان ورامین قرچک واقع در حریم منطقه 20 تهران درباره وضعیت کنونی معاملات بازار مسکن گفتند: قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی در این محله مدام در حال نوسان است و نرخ‌های اعلام شده به بازار مسکن در مقایسه با ابتدای سال حدود 15 درصد افزایش یافته است.یکی از مشاوران املاک تاکید کرد: افسار گسیختگی قیمت واحدهای فروشی باعث شده تا اکثر متقاضیان در بازار مسکن به مسکن مهر روی بیاورند یا اینکه همچنان مستاجر باقی بمانند.

سلطانی در رابطه با میزان قدرت خرید خریداران در بازار مسکن شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در حال حاضر اکثر خریداران حدود 20 تا 30 میلیون تومان بودجه برای خرید دارند.وی قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در قرچک را بین 900 هزار تا یک میلیون و 300 هزار تومان و همچنین 750 هزار تا 800 هزار تومان را قیمت هر متر آپارتمان 7 سال ساخت عنوان کرد.این مشاور املاک اظهار کرد: خریدارانی که با 30 میلیون تومان در محله‌های ضعیف حاشیه منطقه 20 تهران قصد خرید واحد نوساز را دارند، صاحبخانه واحدی حداقل 33 متری یا بهتر است گفته شود سوئیت، می‌شوند.

سلطانی خاطر نشان کرد: در صورتی متقاضیان با 20 تا 30 میلیون تومان بودجه می‌توانند صاحب واحدی 40 تا 50 متری شوند که عمر بنای واحد بیش از 15 سال است.از سوی دیگر به نقل از فعالان بازار مسکن شهرری، این روزها بازار مسکن در این محله به اصطلاح «هرکی هرکی» شده است، زیرا قیمت هایی در بازار از سوی فروشنده‌ها پیشنهاد می‌شود که مشاوران املاک دیگر زحمت چانه زنی با مالک را به خود نمی‌دهند، زیرا به اندازه ای قیمت‌ها نجومی و کاذب است که دلالان مسکن می‌دانند بحث کردن با فروشنده‌ها کاری بیهوده است.

وی درباره این موضوع گفت: قیمت برخی از فایل‌های فروش متری یک میلیون و 800 هزار تا 2 میلیون و 400 هزار تومان پیشنهاد می‌شود در حالی که قیمت ارزنده هر متر مربع واحدهای مسکونی نوساز بین یک میلیون و 400 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان است.شریفی در رابطه با توان مالی خریداران در شهرری تاکید کرد: در حال حاضر خریداران توانایی خرید واحدهایی با قیمت 60 تا 70 میلیون تومان را دارند که با این مبلغ می‌توانند واحدهایی به متراژ 50 متر مربع بطور حدودی 11 سال ساخت واقع در طبقه چهارم بدون امکانات را خریداری کنند./دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
خرید پستی بازی ارزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزان‌ ترین جای تهران برای خرید مسکن


قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن جنوبی‌ترین منطقه تهران به ارقامی بین 20 تا 30 میلیون تومان رسیده است، این دسته از خریداران در محله‌های مرکزی منطقه 20 توانایی خرید واحد مورد نظرشان را ندارند، بلکه برای خرید چاره‌ای به جز مراجعه به حومه این منطقه را ندارند.

دنیای اقتصاد: قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن جنوبی‌ترین منطقه تهران به ارقامی بین 20 تا 30 میلیون تومان رسیده است، این دسته از خریداران در محله‌های مرکزی منطقه 20 توانایی خرید واحد مورد نظرشان را ندارند، بلکه برای خرید چاره‌ای به جز مراجعه به حومه این منطقه را ندارند.

برخی از بنگاهداران فعال در شهرستان ورامین قرچک واقع در حریم منطقه 20 تهران درباره وضعیت کنونی معاملات بازار مسکن گفتند: قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی در این محله مدام در حال نوسان است و نرخ‌های اعلام شده به بازار مسکن در مقایسه با ابتدای سال حدود 15 درصد افزایش یافته است.

یکی از مشاوران املاک تاکید کرد: افسار گسیختگی قیمت واحدهای فروشی باعث شده تا اکثر متقاضیان در بازار مسکن به مسکن مهر روی بیاورند یا اینکه همچنان مستاجر باقی بمانند.

سلطانی در رابطه با میزان قدرت خرید خریداران در بازار مسکن شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در حال حاضر اکثر خریداران حدود 20 تا 30 میلیون تومان بودجه برای خرید دارند.
وی قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در قرچک را بین 900 هزار تا یک میلیون و 300 هزار تومان و همچنین 750 هزار تا 800 هزار تومان را قیمت هر متر آپارتمان 7 سال ساخت عنوان کرد.

این مشاور املاک اظهار کرد: خریدارانی که با 30 میلیون تومان در محله‌های ضعیف حاشیه منطقه 20 تهران قصد خرید واحد نوساز را دارند، صاحبخانه واحدی حداقل 33 متری یا بهتر است گفته شود سوئیت، می‌شوند.

سلطانی خاطر نشان کرد: در صورتی متقاضیان با 20 تا 30 میلیون تومان بودجه می‌توانند صاحب واحدی 40 تا 50 متری شوند که عمر بنای واحد بیش از 15 سال است.

از سوی دیگر به نقل از فعالان بازار مسکن شهرری، این روزها بازار مسکن در این محله به اصطلاح «هرکی هرکی» شده است، زیرا قیمت هایی در بازار از سوی فروشنده‌ها پیشنهاد می‌شود که مشاوران املاک دیگر زحمت چانه زنی با مالک را به خود نمی‌دهند، زیرا به اندازه ای قیمت‌ها نجومی و کاذب است که دلالان مسکن می‌دانند بحث کردن با فروشنده‌ها کاری بیهوده است.

وی درباره این موضوع گفت: قیمت برخی از فایل‌های فروش متری یک میلیون و 800 هزار تا 2 میلیون و 400 هزار تومان پیشنهاد می‌شود در حالی که قیمت ارزنده هر متر مربع واحدهای مسکونی نوساز بین یک میلیون و 400 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان است.

شریفی در رابطه با توان مالی خریداران در شهرری تاکید کرد: در حال حاضر خریداران توانایی خرید واحدهایی با قیمت 60 تا 70 میلیون تومان را دارند که با این مبلغ می‌توانند واحدهایی به متراژ 50 متر مربع بطور حدودی 11 سال ساخت واقع در طبقه چهارم بدون امکانات را خریداری کنند.