اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اردوی دعوت به داعش در عربستان!


یک نهاد دولتی سعودی از تلاش ناکام برای برگزاری اردوی ترویج تفکرات گروه تروریستی داعش در عربستان خبر داد.

پایگاه خبری شبکه العالم: یک نهاد دولتی سعودی از تلاش ناکام برای برگزاری اردوی ترویج تفکرات گروه تروریستی داعش در عربستان خبر داد.

وزارت کشور عربستان با انتشار بیانیه ای از دستگیری دهها نفر در چارچوب برگزاری اردوی ترویج افکار گروه تروریستی داعش خبر داد و افزود: 65 نفر به اتهام ارتباط با داعش و برنامه ریزی برای انجام اقدام های تروریستی بازداشت شدند که به غیر از دو نفر، بقیه سعودی هستند.   

در این بیانیه آمده است: جذب افراد کم سن و سال و ترویج اندیشه داعش در میان جوانان از دیگر اتهام های این گروه 65 نفری است.  

"حامد الشمری" مدیر دفتر دعوت و ارشاد سعودی در تلاش برای رفع مسئولیت برآمد و ادعا کرد: اردوی مزبور خودسرانه برگزار شده و ارتباطی با وزارت "امور اسلامی، دعوت و ارشاد" ندارد.

وی تهدید کرد: هیات مدیره دفتر دعوت و ارشاد تدابیر قانونی برای بازخواست به اصطلاح شایعه پراکنان درباره اردوی مزبور که "زندگی ات را عوض کن" نام داشت، اتخاذ کرده است. 

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی "تویتر" از دستگیری اعضای اردو توسط نیروهای امنیتی خبر داد و اسامی سعودی هایی را منتشر کرده بود که بین 20 تا 50 سال سن داشتند. 


ویدیو مرتبط :
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

19 ووشوكار زن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند



 


19 ووشوكار زن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

 

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان 19 نفر در 2 بخش تالو و ساندا به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

در وزن 48- كیلوگرم ساندا ,سونیا شاه محمدی و صدیقه خیر خواه، در وزن 52- كیلوگرم سوده عزتی و فاطمه اسدی،(سحر سهرابی نیز از حضور در این وزن انصراف داد.)، در وزن 56- كیلوگرم مریم هاشمی و هانیه قدرتی، در وزن 60- كیلوگرم پرتوا دارابی و مرجان حسین پور جواز حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات جهانی سنگاپور را به دست آوردند.

 

مسابقات تالو نیز در سه رده سنی برگزار و نفرات زیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رده سنی جوانان: زهرا قوچی در فرم نان چوان و زهرا شمسینی و محدثه اسماعیلی در فرم تای چی چوان

رده سنی نوجوانان: مریم عصمتی در فرم نان دائو، نفیسه پورگنجی در فرم گون شو، هانیه رجبی در فرم چیانگ و مهدیه عباس فر در رفم تای چی چوان

رده سنی نونهالان: مهسا دهقان در فرم گون شو، زهرا كیانی در فرم چیانگ، سپیده شاكری در فرم چیانگ شو و فاطمه اسدی در فرم دائوشو.../فارس