اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اردوغان تظاهرکنندگان را تهیدید کرد


رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه روز شنبه اعلام کرد کسانی که بخواهند در میدان تقسیم استانبول تظاهرات کنند، بازداشت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران: در حالی که امروز (31 مه) نخستین سالگرد اعتراضات پارک گزی ترکیه  است و به همین مناسبت قرار است در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات ضد دولتی برپا شود، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه روز شنبه اعلام کرد کسانی که بخواهند در میدان تقسیم استانبول تظاهرات کنند، بازداشت خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
حاكم تسو فرمانروا یوری تهیدید كرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اردوغان: تظاهرکنندگان مشتی غارتگرند


رجب طیب اردوغان که با گذشت ده روز از تظاهرات سراسری در کشورش همچنان سرسختانه از مواضع خود دفاع می کند با سفر به دو شهری که تجمعات از آنجا آغاز شد ، تظاهرکنندگان را مشتی غارتگر خواند.

 واحد مرکزی خبر: نخست وزیر ترکیه می گوید: صبر دولتش در مقابل تنش های اخیر حد و اندازه ای دارد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، رجب طیب اردوغان روز یکشنبه در رابطه با تنش ها در کشورش گفت : صبر دولت وی حد و اندازه ای دارد.

نخست وزیر ترکیه در سخنان تند امروز خود تظاهرکنندگان را تروریست و هرج و مرج طلب خواند.

رجب طیب اردوغان که با گذشت ده روز از تظاهرات سراسری در کشورش همچنان سرسختانه از مواضع خود دفاع می کند با سفر به دو شهری که تجمعات از آنجا آغاز شد ، تظاهرکنندگان را مشتی غارتگر خواند.

این در حالی است که درگیری میان هواداران و مخالفان اردوغان در شهر جنوبی آدانا ترکیه ادامه دارد و  با پرتاب سنگ با یکدیگر زد و خورد دارند.

تظاهرات ضد دولتی سراسری در ترکیه از روز سی و یکم ماه می گذشته زمانی که پلیس استانبول با مدافعان حقوق محیط زیست متوسل به زور شد ، آغاز شد.