اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارجاع جسد 4 کشته سیل به پزشکی قانونی


پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: تا این لحظه جسد ۴ نفر از جان باختگان سیل شب گذشته در جنوب شرق استان تهران برای معاینه و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران ارجاع شده است.

خبرگزاری آنا: سازمان پزشکی قانونی استان تهران، اعلام کرد: جسد 3 مرد و یک زن که در اثر سیل شب گذشته در جنوب شرق استان جان خود را از دست دادند با دستور مقام قضایی جهت معاینه و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شده است.

طبق این گزارش تاکنون هویت دو نفر از این قربانیان با اسامی: محمد تقی زین الدین و نیایش مشهدی تقی شناسایی شده و اجسادشان پس از انجام مراحل قانونی به خانواده آنها تحویل داده شده است.


ویدیو مرتبط :
یافتن جسد کودک 3 ساله پس از وقوع سیل گلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارجاع جسد 5 کشته سیل جمعه به پزشکی قانونی + اسامی



اخبار,اخبار اجتماعی ,حادثه سیل

تاکنون جسد 5 نفر از جانباختگان حادثه سیل جمعه گذشته در جنوب شرق استان تهران برای معاینات و تعیین علت مرگ به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران ارجاع شده است.

به گزارش فارس، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: تا این ساعت جسد 4 مرد و یک کودک دختر که در سیل روز جمعه جان خود را از دست داده اند به دستور مقام قضایی برای انجام معاینات و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان ارجاع شده است.

بنابر این گزارش تاکنون هویت 4 نفر از این اجساد شناسایی و مراحل قانونی جهت تحویل اجساد به خانواده آنها در حال انجام است.

اسامی اجساد شناسایی شده به شرح زیر است:

محمد تقی زین الدین
نیایش مشهدی تقی
علی بنی مصطفی عرب
احسان امیر فخریان

 

اخبار اجتماعی  -  فارس