اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارثیه گران‌قیمت برای گربه‌های خوش‌شانس



زن ثروتمند آمریكایی، اموال گران‌قیمتش را برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.به گزارش روزنامه الریاض ، این زن ۷۷ ساله چون نگران حیوانات اهلی خود بود، خانه‌ای را كه در آن زندگی می‌كرد به همراه ۳۰۰ هزار دلار وجه نقد، برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.

 

گربه ثروتمند

 

وكیلی كه مسوول نگهداری ۴ گربه این زن در خانه او شده، دراین باره گفت: خیلی سعی كردم او را قانع كنم تا چنین پول زیادی را برای گربه‌هایش اختصاص ندهد اما او نپذیرفت.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫گران ترین لباس عروس ایران را کدام دختر خوش شانس به تن خواهد کرد؟ سرسام آورترین آپشن های عروسی در ای‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گربه خوش شانس +عکس


از نظر بعضی انسان ها حیوانات هم مانند حشرات مزاحمند و باید از بین بروند. این گربه که در تصویر میبینید در ایالت یوتا آمریکا مورد حمله قرار گرفته است.

تاپ ناپ: از نظر بعضی انسان ها حیوانات هم مانند حشرات مزاحمند و باید از بین بروند. این گربه که در تصویر میبینید در ایالت یوتا آمریکا مورد حمله قرار گرفته است. یک انجمن حامی حیوانات او را در حالتی که یک تیر به او برخورد کرده و از بدنش رد شده یافتند. اعضای این انجمن برای نجات جان او وی را به یک کلینیک در شهر واشنگتن رساندند تا تحت درمان قرار گیرد. مشخص شد که تیر به اندام های حیاتی گربه اصابت نکرده و طی عمل جراحی از بدن وی خارج شد. اعضای انجمن برای یافتن کسی که به این گربه شلیک کرده 5000 دلار جایزه اختصاص دادند.

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس

گربه خوش شانس +عکس