اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارتش سوریه: یک خودروی متجاوز ارتش اسرائیل را زدیم



بحران سوریه,هدفگیری یک خودروی ارتش اسرائیل توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه: یک خودروی متجاوز ارتش اسرائیل را زدیم

اسرائیل با کشورهای سوریه، لبنان، اردن، مصر، فلسطین (کرانه باختری و غزه)، همسایه است اما تا قبل از آغاز بحران در سوریه، امن ترین و آرام ترین مرزها را در 40 سال گذشته، با این کشور داشت.

ارتش سوریه از هدف قرار دادن یک دستگاه خودروی ارتش اسرائیل در جولان خبر داد.

ارتش اسرائیل در مقابل با تکذیب این خبر ، اعتراف کرد که یک فروند خودروی ارتش اسرائیل را در ارتفاعات جولان مورد هدف شلیک گلوله از خاک سوریه قرار گرفت و آسیب دید.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که خودروی این رژیم در روند شلیک گلوله از خاک سوریه، آسیب دید اما به هیچ کدام از نظامیان اسرائیلی آسیبی وارد نشد.

بنابراین گزارش، نظامیان اسرائیل امروز سه شنبه در واکنش به شلیک گلوله از سوی خاک سوریه، مناطقی را در خاک این کشور، مورد هدف قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه امروز سه شنبه با انتشار خبری اعلام کرده بود نیروهای مسلح این کشور یک دستگاه خودروی اسرائیلی را که با عبور از خط آبی آتش بس، وارد خاک سوریه شده بود را مورد هدف قرار داد.  این خودرو وارد منطقه روستای بئز عجم شد. 

ارتش اسرائیل در واکنش به این موضوع، اقدام به شلیک دو موشک به سمت مواضع سوریه کرد.

اسرائیل با کشورهای سوریه، لبنان، اردن، مصر، فلسطین (کرانه باختری و غزه)، همسایه است اما تا قبل از آغاز بحران در سوریه، امن ترین و آرام ترین مرزها را در 40 سال گذشته، با این کشور داشت.

هم اکنون در مرز اسرائیل و سوریه، نیروهای صلح بان از سازمان ملل متحد مستقر هستند./عصر ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
انهدام خودروی ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوریه: متجاوزان را غافلگیر خواهیم کرد/آماده باش ارتش اسرائیل



سوریه: متجاوزان را غافلگیر خواهیم کرد

نخست‌وزیر سوریه درباره هر گونه حمله نظامی به کشورش هشدار داد و تاکید کرد سوریه گورستان متجاوزان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی دولتی سوریه، وائل الحلقی نخست وزیر سوریه امروز در سایه افزایش تهدیدهای غرب درخصوص حمله نظامی احتمالی به سوریه هشدار داد که کشورش گورستان متجاوزان خواهد بود.

الحلقی که سخنانش زیرنویس فوری شبکه تلویزیونی دولتی سوریه بود، افزود: سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد؛ همانطور که آنها را در جنگ اکتبر سال 1973 میلادی غافلگیر کرد و گورستان متجاوزان خواهد بود.

وی خطاب به جنگ افروزان افزود: تهدیدهای استعماری شما به یاری اراده و عزم ملت سوریه که به خواری و ذلت تن نمی دهند، این کشور را مرعوب نخواهد کرد.

نخست وزیر سوریه تاکید کرد که کشورهای غربی در نتیجه شکست شان، درحال سرهم کردن سناریوهای دروغین برای دخالت نظامی در این کشور هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش در آمد

ارتش رژیم صهیونیستی در پی افزایش تهدیدات غرب مبنی بر حمله به سوریه واحدهای نظامی خود در شمال فلسطین اشغالی را به حال آماده باش درآورد.

به گزارش  تسنیم به نقل از شبکه خبری سی ان ان؛ در پی افزایش تهدیدات غرب نسبت به سوریه، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی قبل به تمام واحدهای نظامی خود که در شمال فلسطین اشغالی مستقر هستند دستور آماده باش داد.

فرماندهان وزارت جنگ این رژیم هم به واحدهای ذخیره ارتش این رژیم دستور داد فورا ً خود را به پادگان های نظامی معرفی کنند.

فارس/تسنیم