اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اراذل و اوباش نظام آباد به همراه خانواده‌اش دستگیر شد



شرور فراری,اراذل و اوباش,متهم

شرور فراری پس از دو سال فرار دستگیر شد؛

اراذل و اوباش نظام آباد به همراه خانواده‌اش دستگیر شد

یک تن از اراذل و اوباش به نام نظام آباد که مدت دو سال از دست پلیس فراری بود به همراه پدر و برادرانش توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فردی به هویت مجید 24 ساله که از اراذل و اوباش سطح یک منطقه نظام آباد است، حدود دو سال پیش به دلیل انجام شرارت ‌های متعدد مانند، عربده کشی مستانه، اخلال در نظم عمومی، درگیری و ضرب و جرح شهروندان از دست پلیس تهران متواری شده بود.

 

این اراذل و اوباش که در این دو سال دور از چشمان پلیس شرارت‌های خود را ادامه می‌داد،« به طوری که در 29 تیر ماه به همراه یکی از دوستانش به نام حسین(اراذل سطح یک)، یکی از شهروندان نظام آباد را با چاقو مجروح می‌کنند و شهروند بی‌گناه چندین هفته عمر خود را در بیمارستان و زیر نظر پزشک می‌گذراند،» مجددا در منطقه نظام آباد رویت می‌شود.

 

ماموران پلیس امنیت بلافاصله با اخذ دستور قضایی چندین مرتبه به منزل متهم واقع در نظام آباد خیابان کهن می‌روند، ولی خانواده متهم اظهار بی‌اطلاعاتی می‌کنند.

در ادامه در چندین روز پیش از سوی منابع اطلاعاتی مشخص می‌شود که متهم متواری به همراه برادرانش در خیابان بخشی فر منزلی را اجاره کرده‌اند و آنجا را پاتوقی برای اعمال مجرمانه خود قرار داده اند.

 

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به دلیل حساسیت موضوع سریعا با اکیپ کامل عملیاتی  خود را به محل مورد نظر می‌رسانند و منطقه و منزل متهمان را از ساعت 7 صبح به طور نامحسوس زیر نظر می‌گیرند.

 

در نهایت ماموران در ساعت 21 توانستند متهم را در حین خروج از منزل شناسایی کنند.

ماموران جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند ولی این اراذل و اوباش که در حالت غیر طبیعی به سر می‌برد با در دست داشتن چاقو به سمت ماموران حمله ور شد و در ادامه نیز دو برادر این متهم که در خانه بودند برای کمک به برادرانش به بیرون آمدند و با ماموران انتظامی درگیر شدند، البته مقاومت این اراذل و اوباش چند دقیقه ای بیشتر به طول نکشید و هرسه آنان دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ " سرهنگ علیرضا محرابی" با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: همچنین پدر متهمان به دلیل اعتیاد شدید به مشروبات الکلی و حضور در صحنه با حالت غیر طبیعی توسط ماموران بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پسرانش به پایگاه سوم پلیس امنیت تهران بزرگ منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دستگیر اراذل و اوباش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ نمایش اراذل و اوباش در نظام آباد تهران


تعدادی از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه دار صبح امروز پس از دستگیری در عملیات ضربتی پلیس تهران، در چهار راه نظام آباد به نمایش مردم در آمدند.