اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارائه خدمات کنسولی در لندن به ایرانیان


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای غیرمقیم دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند بطور تدریجی روابط خود را ارتقا دهند، گفت: در حال حاضر تمام خدمات کنسولی در لندن به هموطنان ایرانی ارائه می شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای غیرمقیم دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند بطور تدریجی روابط خود را ارتقا دهند، گفت: در حال حاضر تمام خدمات کنسولی در لندن به هموطنان ایرانی ارائه می شود.

مرضیه افخم درباره زمان بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران و سفارت ایران در لندن اظهار داشت: هر دو کاردار ترددی ایران و انگلیس به کشورهای مقابل سفری داشتند و ارزیابی و برآورد اولیه ای از محل کار و ساختمان های دیپلماتیک کشورهای خود داشتند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره زمان نهایی بازگشایی سفارتخانه های ایران و انگلیس در دو کشور گفت: تصمیمات اولیه با اعزام کاردارهای ترددی دو کشور اتخاذ شده و هر دو طرف تلاش دارند گام به گام و تدریجی روابط خود را ارتقا دهند.


ویدیو مرتبط :
تب و تاب ایرانیان لندن برای جشن نوروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر ایرانیان در لندن این کار را می کردند؛ انگلیسی ها با ما چه می کردند؟



 

 

اگر ایرانیان در لندن این کار را می کردند؛ انگلیسی ها با ما چه می کردند؟

 

نادر قاضی پور نماینده ارومیه و عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت و  گو با خبرنگار شفاف با اشاره به شکایت شهرداری از انگلیس در خصوص باغ قلهک گفت: باید پرسید اگر ایرانیان در لندن این کار را می کردند انگلیسی ها با ما چه میکردند؟آنهاد آبروی ما را در جهان می بردند و زمین و آسمان را به هم می زدند صد بار سفیر ما را احضار می کردند اما ما تا به امروز نشنیدیم که آقای صالحی وزیر امورخارجه حداقل سفیر یا کاردار را احضار کند.

وی تصریح کرد: آنها اگر جای ما بودند حتما برخورد می کردند اما ما برخوردی نکردیم واین چه برخوردی است. تنها شهرداری از ، قوه قضاییه شکایت کرده و فردا هم وکیلهای پولکی مشارکت خواهند کرد.اما مجلس پشت این موضوع ایستاده و شهرداری و شورای شهر دست به دست هم دادند که با این موضوع برخورد شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتظار داشتیم وزیر امور خارجه در این خصوص  برخورد کند اظهار داشت: انگلیسی ها از پیروزی انقلاب با ما ضد هستند و برعلیه ما کار می کنند و پیش نویس تحریم ها را آنها نوشتند و پیگیر هستند.

قاضی پور تاکید کرد: باید دولت ،مجلس و قوه قضاییه برخورد محکمی کند تا عبرتی برای سایر وزارتخانه ها باشد. ایران اسلامی در دست ایرانیان است و ایران قدیم نیست که هر سفیر و کارداری هرکاری می خواهد انجام دهد و کسی حرف نزند.../شفاف