اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ارائه اینترنت بی‌سیم در پروازهای امارات


شركت هواپیمایی امارات اعلام كرد كه سیستم اتصال به اینترنت بی‌سیم در حین پرواز در همه پروازهای A380 این شركت به مشتریان ارائه می‌شود.

ایسنا: شركت هواپیمایی امارات اعلام كرد كه سیستم اتصال به اینترنت بی‌سیم در حین پرواز در همه پروازهای A380 این شركت به مشتریان ارائه می‌شود.

در حال حاضر مشتریان امارات در كلیه پروازهای 21 فروند A380 قادر خواهند بود در حین پرواز از طریق گوشی‌های هوشمند، تبلت و یا رایانه‌های شخصی خود به اینترنت متصل شوند.

سیستم اینترنت در حین پرواز به صورت آزمایشی در پنج هزار پرواز A380 شركت امارات مورد استفاده قرار گرفته و سال قبل نیز این سیستم به صورت رسمی به یكی از خدمات پروازهای امارات تبدیل شد. هر كاربر در حین پرواز می‌تواند تا حدود 20 مگابایت از اینترنت استفاده كند.


ویدیو مرتبط :
آی سیم با ارائه و پشتیبانی ایرانسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت ارائه اینترنت پرسرعت...



 

 

 

اینترنت

 

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم مبتنی بر فناوری وایمکس را برای آن دسته از شرکتهای PAP که تاکنون نسبت به تامین نیازمندیهای لازم برای ادامه ارائه این سرویس اقدام نکرده اند ممنوع اعلام کرد.

بر اساس اعلام معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرکت های لایزر و داده پردازی فن آوا مجاز به ارائه خدمات ارتباطات بی سیم مبتنی بر فناوری وایمکس نیستند.

معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: از ۱۱ شرکت دارنده پروانه ارائه خدمات انتقال داده ها (PAP)، سه شرکت انتقال داده ای رهام داتک، لایزر و داده پردازی فن آوا در زمینه ارائه سرویس های وایمکس فعالیت دارند که بر اساس بررسی های کارشناسی معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تنها شرکت انتقال داده های رهام داتک نسبت به تامین نیازمندی های لازم برای ادامه ارائه سرویس اقدام کرده است.

لذا در راستای اجرای مفاد پروانه صادره و حمایت از حقوق بهره برداران و دارندگان پروانه وایمکس، شرکت های لایزر و داده پردازی فن آوا که به رغم پیگیری های متعدد سازمان هنوز هیچگونه اقدامی نسبت به تامین نیازمندیهای لازم برای ادامه سرویس معمول نداشته اند مجاز به ارائه خدمات ارتباطات بی سیم مبتنی بر فناوری وایمکس نبوده و موظفند نسبت به توقف آنی واگذاری جدید سرویس مذکور و اطلاع رسانی و تسویه حساب با مشترکان فعال و توقف سرویس های ارائه شده تا پایان مرداد ماه اقدام کنند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمامی مشترکان این شرکت ها خواسته نسبت به تسویه حساب با شرکت های مذکور و دریافت سرویس مورد نظر از دارندگان مجاز ارائه خدمات ارتباطات بی سیم مبتنی بر فنآوری وایمکس اقدام کنند تا دچار اختلال یا قطع سرویس نشوند...../تحلیل:مهر