اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادینیو به پرسپولیس نزدیک شد


پرسپولیسی ها اگر موفق به جذب ادینیو شوند از نظر اینکه می توانند در لیگ ایران هم از او استفاده کنند سود بیشتری می برند و کاملا از این اتفاق خوشحال می شوند.

تماشا: روز گذشته لوسیانو ادینیو، ستاره فصل پیش مس کرمان، که در این فصل به امارات رفته بود تا در ترکیب تیم الشارجه به میدان برود با نارضایتی مسئولان این باشگاه شیخ نشین اخراج شد تا به سرنوشت ایمان مبعلی همبازی خود دچار شود. ادینیو که در نتایج فصل پیش مس کرمان نقش تعیین کننده را ایفا می کرد، باتوجه به پیشنهاد سنگین مالی الشارجه به این تیم پیوست و مسئولان مسی را در حسرت باقی گذاشت.



البته مهاجم برزیلی و گلزن مس نتوانست روند خوب خود در تیم سابقش را در الشارجه ادامه دهد و انتظارات را برآورده نکرد تا محکوم به اخراج شود. دو هفته قبل بود که داوری رییس هیات مدیره مس کرمان گفته بود: «ایدینیو را مفت از دست دادیم و از این بابت ناراحتیم. ما مذاکره برای بازگشت ستاره فصل پیش خود را آغاز کرده ایم و امیدواریم نتیجه این مذاکره مثبت باشد».

روز گذشته سایت گل خبری را روی خروجی خود قرار داده بود مبنی بر اینکه ادینیو از الشارجه اخراج شده و به ایران بازگشته است. شنیده می شود مسوولان پرسپولیس هم رایزنی های خود را برای شکار ستاره گلزن لیگ ایران را آغاز کرده اند و می خواهند کار نیمه تمامی که دو فصل است. مسوولان سابق پرسپولیس موفق به انجام آن نشده اند را به اتمام برسانند و ادینیو را ترغیب به پوشیدن پیراهن سرخ این تیم کنند.

پرسپولیس در  این فصل از نظر بازیکن گلزن واقعا در مضیقه قرار دارد و جذب ایمون زاید هم نتوانسته گره خط حمله این تیم را بگشاید و دنیزلی به هیچ وجه از عملکرد مهاجم تازه جذب شده خود راضی نیست. مسوولان پرسپولیس که به جذب مهرداد پولادی امیدوار بودند بعد از جواب منفی کرمانی ها به دنبال گزینه بعدی رفته اند تا درصورت عدم موفقیت در جذب پولادی ستاره سابق این تیم را جذب کند.

 پرسپولیسی ها اگر موفق به جذب ادینیو شوند از نظر اینکه می توانند در لیگ ایران هم از او استفاده کنند سود بیشتری می برند و کاملا از این اتفاق خوشحال می شوند. باید تا بعد از دربی این هفته منتظر ماند و دید که مسوولان پرسپولیس در دوراهی جذب پولادی و ادینیو کدام گزینه را به تور خواهند انداخت.

پژمان نوری، ادینیو و مهرداد پولادی بازیکنانی هستند که احتمالا یک نفرشان در فهرست آشنایی پرسپولیس قرار می گیرند. در این میان قرمزها دنبال جذب بازیکنی هستند که بتوانند در لیگ برتر هم استفاده کنند. البته قانون سازمان لیگ می گوید بازیکنی می تواند در لیگ بازی کند که در 14 دی ماه آزاد اعلام شده باشد و این سه بازیکن هیچ کدام در آن تاریخ، آزاد نبوده اند. حالا دنیزلی بین یک مدافع یک هافبک و یک مهاجم حق انتخاب دارد تا برای لیگ قهرمانان آسیا بازیکن کمکی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
گل ادینیو به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادینیو و سید جلال در راه پرسپولیس؟


ادینیو، مهاجم برزیلی و سابق مس کرمان به تهران خواهد آمد تا فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

تماشا: ادینیو، مهاجم برزیلی و سابق مس کرمان به تهران خواهد آمد تا فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. بنا به گزارش سایت گل، این مهاجم برزیلی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد که با شهر زیبای دبی خداحافظی کرده و می خواهد برای ادامه بازیگری به تهران بیاید.



او در امارات با محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس دیدار کرده و با مدیرعامل پرسپولیس به توافق نسبی هم رسیده است. البته با نگاهی به صفحه فیس بوک ادینیو می توان فهمید این بازیکن هیچ صحبتی درباره حضور دوباره در ایران نکرده و فقط از پایان مصدومیت، تشکر از هواداران و ترک امارات سخن گفته است.

با وجود این، همین سایت در گزارش دیگری مشکل اصلی ادینیو برای حضور در تهران را بدهی مالیاتی 400 میلیونی عنوان کرد و خبر از پیچیده شدن این انتقال داده است.




سایت گل در گزارش دیگری هم اعلام کرده که محسن بنگر، مدافع سپاهان که احتمالا فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد، به رویانیان پیشنهاد داده شیث یا نصرتی را کنار بگذارد تا او بتواند سیدجلال را هم سرخپوش کند.