اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادل و رفقا علیه تیلور سوئیفت


«تیلور سوئیفت» و گروه دوستان مشهورش باید احساس نگرانی کنند. به نظر می رسد گروه دیگری از چهره های مشهور در حال شکل گیری است که می تواند باند سوئیفت و رفقا را تحت تاثیر قرار دهد.

روزنامه هفت صبح: «تیلور سوئیفت» و گروه دوستان مشهورش باید احساس نگرانی کنند. به نظر می رسد گروه دیگری از چهره های مشهور در حال شکل گیری است که می تواند باند سوئیفت و رفقا را تحت تاثیر قرار دهد.

شامگاه دوشنبه پاپاراتزی ها در یکی از رستوران های نیویورک گرد هم آمده بودند تا جمع دوستانه «جنیفر لارنس»، «اما استون» و «ادل» خواننده بریتانیایی را پوشش دهند. این سه که چند محافظ آنها را همراهی می کرد در هنگام خروج از رستوران مشهوری در نیویورک سوژه پاپاراتزی ها شدند.

ادل و رفقا علیه تیلور سوئیفت

به نوشته «دیلی میل»، این سه زن جوان در راه رسیدن به اتومبیلی که منتظر آنها بود خنده های بلند و سرخوشانه سر می دادند. در این میان ادل چند ثانیه ای توقف کرد تا با طرفدارانش که در رستوران او را شناخته بودند عکس یادگاری بگیرد.

ادل و رفقا علیه تیلور سوئیفت

این در حالی است که لارنس و استون سه روز قبل از این گردهمایی دوستانه، شام را در یک یکدیگر از رستوران های نیویورک و با «لیام همسورث» و «جاش هاچرسون» صرف کرده بودند. کمپانی که آلبوم جدید ادل را منتشر کرده، گفته است آلبوم «25» در آمریکا 2.3 میلیون نسخه فروش داشته است.

ادل و رفقا علیه تیلور سوئیفت


ویدیو مرتبط :
تیلور سوئیفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیلور سوئیفت، خواننده محبوب آمریکایی


تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift)‏ (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است .