اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ادل» در بین برترین ها


مراسم iHeartRadio Music Awards 2016 شامگاه یکشنبه در شهر هیوستون تگزاس برگزار شد و تیلور سویفت با بردن چهار جایزه از جمله بهترین خواننده زن سال، آلبوم سال و موفق‌ترین تور سال برنده بزرگ این شب باشکوه بود.

کافه سینما: مراسم iHeartRadio Music Awards 2016 شامگاه یکشنبه در شهر هیوستون تگزاس برگزار شد و تیلور سویفت با بردن چهار جایزه از جمله بهترین خواننده زن سال، آلبوم سال و موفق‌ترین تور سال برنده بزرگ این شب باشکوه بود.

جاستین بیبر هم جایزه بهترین گروه طرفداران را در رقابتی بسیار نزدیک از آن خود کرد. این بخش که برنده‌اش با آرای مردم انتخاب می‌شد شاهد رقابت شدید طرفداران بیبر (بلیبرها) و طرفداران گروه وان دیرکشن (دیرکشنرز) بود.

«ادل» در بین صبح بخیری جهان

در بخش هنرمند سال سبک ریتم اند بلوز هم کریس براون موفق شد بیانسه را شکست دهد و ادل هم جایزه بهترین ترانه سال را برد. تشکر تیلور سویفت از عشق‌اش و بیان نام واقعی او برای اولین بار یکی از نکات جالب توجه این مراسم بود. سویفت در هنگام دریافت جایزه موفق‌ترین تور سال ضمن تشکر از طرفدارانش که تمام بلیط‌های این تور جهانی را خریدند با اشاره به کالوین هریس گفت: "می‌دونین، برای اولین بار انسان فوق‌العاده‌ای را همراه خود داشتم تا وقتی که همه طرفداران از سالن می‌رفتند و همه جا تاریک می‌شد با او به خانه بروم. بنابراین می‌خواهم از عشق‌ام آدام تشکر کنم. همچنین از همه شما هم ممنونم، شب بخیر!"

گفتنی است آدام وایلز با نام هنری کالوین هریس یک دی.جی اسکاتلندی است.

بونو هم به نمایندگی از گروه U2 جایزه بهترین خواننده/ گروه خلاق سال را از دستان فارل ویلیامز دریافت کرد.

برندگان مهم‌ترین بخش‌های مراسم iHeartRadio Music Awards 2016 به شرح زیر هستند:

ترانه سال: Hello از ادل

بهترین خواننده زن: تیلور سویفت

بهترین خواننده مرد: جاستین بیبر

بهترین خواننده تازه‌کار: فتی وپ

بهترین گروه: مارون فایو

آلبوم سال: آلبوم 1989 از تیلور سویفت

بهترین تور: تور 1989 تیلور سویفت

بهترین خواننده یا گروه آلترنیتیور راک: Twenty One Pilots

بهترین ترانه آلترنیتیو راک: Stressed Out از Twenty One Pilots

بهترین خواننده یا گروه راک: فو فایترز

بهترین خواننده کانتری: لوک برایان

بهترین خواننده هیپ-هاپ: دریک

بهترین ترانه هیپ-هاپ: Hotline Bling از دریک

بهترین خواننده ریتم اند بلوز: کریس براون

بهترین ترانه ریتم اند بلوز: Earned It از The Weeknd

بهترین خواننده لاتین: پیتبال

بهترین حلقه طرفداران: طرفداران جاستین بیبر (بلیبرز)


ویدیو مرتبط :
بیوگرافی بسیار جالب از ادل !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین فرش‌های صادراتی انتخاب می‌شوند



 

برترین فرش‌های صادراتی انتخاب می‌شوند

 

 

مركز ملی فرش ایران مسابقه انتخاب برترین فرش‌های دستباف صادراتی را در چهارمین نمایشگاه تخصصی ، صادراتی فرش دستباف ایران در جزیره كیش برگزار می‌كند.

 


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مركز ملی فرش ایران، این مسابقه با هدف توسعه صادرات و حمایت از صادركنندگان فرش دستباف ایران با رویكرد به بازارهای جهانی برگزار می‌شود.

 


با توجه به تنوع و گوناگونی فرش‌های دستباف در زمینه‌های طرح، رنگ، قیمت و ... فرش‌های حاضر در این مسابقه در شش گروه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت كه عبارتند از: فرش‌های كلاسیك با قیمت كمتر از هشت میلیون ریال در هر متر مربع، فرش‌های كلاسیك با قیمت بیشتر از هشت میلیون ریال در هر متر مربع، فرش‌های عشایری با قیمت كمتر از ۴۰۰ هزار ریال در هر متر مربع، فرش‌های عشایری با قیمت بیشتر از ۴۰۰ هزار ریال در هر متر مربع، فرش‌های مدران با قیمت كمتر از ۴ میلیون ریال در هر متر مربع و فرش‌های مدرن با قیمت بیشتر از چهار میلیون ریال در هر متر مربع.

 


داوری‌ میان این فرش‌های توسط هیات داورانی كه شامل متخصصان و صاحب‌نظران فرش دستباف هستند انجام خواهد شد و فرش‌های برگزیده در قالب نمایشگاه‌ ویژه‌ای در حاشیه نماشگاه‌ فرش كیش به نمایش درآمده و در آیین ویژه‌ای ازتولیدكنندگان آن‌ها تقدیر می شود.

 


چهارمین نمایشگاه تخصصی، صادراتی فرش دستباف كیش از هفتم تا دهم اردیبهشت ماه در جزیره كیش برگزار می‌شود..../  خبرگزارى ايسنا