اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای یک بازیگر در مورد استند آپ کمدی


اگر کسی ادعای اجرای استند آپ کمدی در ایران تا قبل از سال 91 دارد، مدرک بیاورد.

 باشگاه خبرنگاران جوان: امیر کربلایی‌زاده بازیگر تئاتر در خصوص تعریف درست استند آپ کمدی یا کمدی استند آپ یا کمدی ایستاده گفت: این نوع از کمدی توسط یک نفر اجرا می شود که در این نمایش با استفاده از ابزارهای بازیگری به بیان هنجارهای سیاسی و اجتماعی می‌پردازد.

ادعای یک بازیگر در مورد استند آپ کمدی

وی ادامه داد: وجه انتقادی آن بسیار مهم است و برای انتقال مضامین در روند اجرا ممکن است خاطره یا لطیفه‌ای هم چاشنی کار کنند که دور از هدف اصلی هم نیست.

کربلایی‌زاده در رابطه با استند آپ کمدین‌های معروف تصریح کرد: قبل از انقلاب استندآپ کمدین‌هایی چون نورمن ویزدوم و یکسری تجربه از منوچهر نوذری و علی تابش را نیز دیده‌ایم اما پس از انقلاب اولین کسی که با تعریف درست اروپایی و امریکایی آن، کمدی ایستاده را به صورت مستقل در ایران اجرا کرده است، خود من بوده‌ام که سه سال پیش در کافه مرچ واقع در میدان ولیعصر و کافه ویزور یوسف آباد در حضور اساتید و چهره‌های سینما امین تارخ، داریوش مودبیان، شیرین بینا، گلاب آدینه، هدایت هاشمی، خسرو احمدی، علیرضا نادری،پانته آ بهرام اجرا داشته‌ام و بعد از آن هم در برنامه «خندوانه» شبکه نسیم در قالب مسابقه حضور پیدا کردم.

استند آپ کمدین «خندوانه» خاطر نشان کرد: دی ماه سال 94 در فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب نیز اجرای استند آپ کمدی داشته ام و افرادی چون: همایون اسعدیان، مازیار میری، شیرین بینا، هادی کاظمی، امیر مهدی ژوله، مجید آقا کریمی، نیما رییسی، هدایت هاشمی، پانته آ بهرام، گلاب آدینه اجرای کمدی من را دیدند و استقبال کردند.

بازیگر نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» اظهار داشت: مدعی برگزاری اولین اجرای استند آپ کمدی مستقل در ایران، هستم که مردم بلیط خریدند و 1 ساعت و 20 دقیقه به تماشای اجرایم نشستند و اگر کسی ادعای این را دارد که قبل از سال 91 در ایران استند آپ کمدی اجرا کرده است مدرک بیاورد.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: استند آپ کمدی «آقای شهروند صلح جهانی علیه تروریسم روانی» به عنوان اولین استند آپ کمدی مستقل در ایران از 31 فروردین ساعت 17:15 به مدت سه شب در مجموعه تئاتر شهر سالن قشقایی با همراهی و نوازندگی مهدی امین لاری، اجرا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جوک ها و کمدی در برنامه ی زنده - استند آپ کمدی ریوندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ستاره استند آپ کمدی خندوانه به شکست ایران مقابل ژاپن



تیم ملی امید ایران یک بار دیگر از صعود به المپیک بازماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر مهدی ژوله ستاره استند آپ كمدی برنامه خندوانه كه زمانی در رسانه های ورزشی طنز نویسی می كرد و به فوتبال علاقه دارد، به شكست امیدها مقابل ژاپن واكنش نشان داد و با انتشار عكسی از محمد مایلی كهن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خب فرمول فدراسیون بود یا وزارت ورزش یا هر جای دیگه ای، به گل نشست.


اینكه چهره شاخصی چون مایلی كهن رو بذاریم بالای سر تیم و محمد خاكپور از فرنگ برگشته رو هم بذاریم لب خط كه بشوره ببره، نتیجه ش شد این ناکامی.


بازگشت به روزهای فوتبال الابختكی و بازی دیمی و بكش زیرش و غیرت ایرانی و دعای خیر مردم.

بقیه رو هم كه فوت آبیم: این باخت چیزی از ارزش های ما كم نمی كنه، نباید انتظار برد ژاپن رو داشته باشیم چون اونا سال‌هاست كه دارن كار می‌كنن، قطر هم كه میزبان بوده، ما هم كه خوابیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان. (عكس آقای مایلی كهن از سایت ورزش سه)

 

*در ضمن جهت استحضار من چند سال سابقه شاگردی بهترین ورزشی نویسان كشور در بهترین روزنامه های ورزشی رو دارم.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین