اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای گستاخانه مقام اسرائیلی درباره ایران


ژنرال امیر اشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گفت که هر لحظه می توانیم جت هایی که برای حمله به غزه استفاده شده را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران فرابخوانیم.

پایگاه خبری اننتخاب: ژنرال امیر اشل فرمانده نیروی هوایی اسرائیل گفت که هر لحظه می توانیم جت هایی که برای حمله به غزه استفاده شده را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران فرابخوانیم.

اسرائیل تودی نوشت: امیر اشل بیان ضمن انتقاد از بودجه ی وزارت جنگ اسرائیل داشت: هیچکس حاضر نیست، جت هایی سالخورده مثل جت های ما را سوار شود.

وی اضافه کرد:  دیروز، این هواپیما در غزه بودند و فردا ممکن است آنها را به تهران بفرستیم.

بودجه ی دولت اسرائیل منجر به تنش های زیادی پس از جنگ غزه شده است.

لپید وزیر اقتصاد اسرائیل قول عدم افزایش مالیات ها را به منظور پوشش هزینه های جنگ علیه غزه را داده است. از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو اصرار دارد که اسرائیل میلیاردها شکل(واحد پول رژیم صهیونیستی) به بودجه دفاعی اضافه کند تا با آنچه تهدیدهای امنیتی می خواند مقابله کند.

اسرائیل تودی در ادامه نوشت: نتانیاهو به هر قیمتی به دنبال جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است و به همین دلیل به دنبال تقویت نیروی هوایی خود است.

به نوشته ی این رسانه ی اسرائیلی، سخنان اشل توسط رسانه های فعال در سرزمین های اشغالی به عنوان نشانه ای برای آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران در آینده نزدیک تلقی شده است.


ویدیو مرتبط :
ادعای گستاخانه (( عادل حبیبر )) علیه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای جدید مقام اسرائیلی درباره توافق هسته ای ایران



اخبار,اخبارسیاست خارجی,مذاکرات  هسته ای

این مقام اسرائیلی در ادامه به هاارتص گفت: اعتقاد ندارم که پنج بعلاوه یک در مقابل ایران کوتاه آمده است، در واقع توافق به تصمیم ایران بستگی دارد.

اختلاف بین ایران و 1+5 قابل توجه است، بعید است تا پیش از ماه مارس توافق هسته ای منعقد شود

هاارتص نوشت: یک مقام اسرائیلی مطلع از مذاکرات هسته ای گفت که شکاف و اختلاف بین ایران و شش قدرت جهانی قابل توجه است و بعید است که تا پیش از مارس توافق حاصل شود.

به گزارش انتخاب ، این مقام اسرائیلی که هاارتص نام آن را منتشر نکرده، گفت: معتقد نیستم که توافق به هر قیمتی به دست خواهد آمد. هیچ کس نمی تواند با اطمینان اعلام کند که توافق در کوتاه مدت بدست می آید.

وی افزود: در واقع تصور اینکه تمام مسائل دیپلماتیک و فنی تا پایان ماه مارس حل شود و به نتیجه برسد دشوار است.

این اظهارات در تضاد کامل با سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است. او روز دوشنبه گفت که ایران و قدرت های جهانی در حال انعقاد توافق هسته ای هستند.

وی افزود که این توافق برای اسرائیل و منطقه خطرناک خواهد بود.

این مقام اسرائیلی در ادامه به هاارتص گفت: اعتقاد ندارم که پنج بعلاوه یک در مقابل ایران کوتاه آمده است، در واقع توافق به تصمیم ایران بستگی دارد.

به نوشته ی این نشریه اسرائیلی، براساس اطلاعاتی که به اورشلیم رسیده است، قدرت های جهانی و ایران پیشرف قابل ملاحظه ای نکرده اند.


 اخبار سیاست  خارجی  - انتخاب