اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای پسر حدادعادل، واقعیت یا توهم



ادعای پسر  پسر غلامعلی حداد عادل درباره انجمن حجتیه

  مدارس غیرانتفاعی در دست انجمن حجتیه؟!

ادعای پسر غلامعلی حداد عادل، واقعیت یا توهم

پسر غلامعلی حداد عادل، رییس سابق مجلس و کاندیدای انصرافی انتخابات 92، نسبت به در دست داشتن فضای مدارس غیرانتفاعی توسط انجمن حجتیه هشدار داده است؛ ادعایی که اگر ثابت نشود، نشانه ی توهم و می تواند با شکایت حقوقی مدارس غیر انتفاعی مواجه شود.

 به گزارش انصاف نیوز، در سالهای اخیر در دعواهای سیاسی برخی از سیاسیون برای تخریب دیگران آنها را به حجتیه ای بودن متهم کرده اند که میزان صحت آنها مشخص نیست، از جمله اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری و اخیرا محمد نهاوندیان رییس دفتر حسن روحانی.

اما فرید الدین حداد عادل که خود مدیر مدرسه ی غیر انتفاعی فرهنگ است، در گفت‌وگو با سایت دانشجو، ادعا کرده است: امروز فضای مدارس غیر دولتی کشور در دست مدارس انجمن حجتیه است که عالمانه و عامدانه کسانی را تربیت می‌کنند که نگاه اجتماعی ندارند! ... در مدارسی که تحت سلطه فکری انجمن حجتیه است بچه‌ها از لحاظ فکر سیاسی اجتماعی کاملا تخریب و بی‌استفاده می‌شوند.

اشاره هایی اینچنین با هدف گروکشی و یا از روی واهمه از افشای جزییات حقیقت متداول است و در غیر این دو صورت، خبری غیر واقعی و یا توهم است. فریدالدین حدادعادل به کدام یکی از دلایل چهار گانه می تواند اقدام به بیان چنین ادعایی شده است؟ گروکشی در قبال چه؟ واهمه از افشاگری از که؟ و یا دروغ و توهم؟

هم اکنون حدود 16 هزار مدرسه ی غیر انتفاعی در کشور در حال فعالیت هستند که بالغ بر یک میلیون دانش آموز در آنها تحصیل می کنند. آیا به واقع انجمن حجتیه در سطح وسیعی از کشور و بر روی آموزش و پرورش اینقدر نفوذ دارد؟
/انصاف نیوز


ویدیو مرتبط :
توهم یا واقعیت؟!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه یك‌ساعته نیكبخت با رویانیان!/ بازگشت به پرسپولیس؛ توهم یا واقعیت؟



گزارش ویژه: نیكبخت- پرسپولیس؛ توهم یا واقعیت؟

اگر رویانیان قصد دارد همه پرسپولیسی‌های سابق را به یك سر و سامانی برساند بد نیست به ادموند بزیك و نیما نكیسا هم نگاهی خریدارانه بیاندازد چون هنوز برای بازگشت به میادین آماده‌اند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- ماجرای علیرضا نیکبخت واحدی و محرومیتش از میادین فوتبال به جاهای پیچیده‌ای رسیده است و تلاش او برای بازگشت به میادین همچنان ادامه دارد.

نیكی كه سال گذشته را با تیم پیكان در لیگ یك سپری كرده بود در ابتدای فصل با گهر دورود قرارداد بست اما نتوانست مجوز بازی در لیگ را به دست بیاورد و حاشیه‌نشین شد. حالا دو سه هفته‌ای است دوباره بحث بخشش او و بازگشتش به فوتبال باز شده است. مایلی‌كهن مربی جدید گهر او را به تمرینات این تیم فراخوانده و گفته می‌شود با استفاده از ارتباطاتی كه دارد قرار است حكم بخشش نیكی را بگیرد.

از طرف دیگر، نیكبخت واحدی ظهر امروز به دیدار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رفت. مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز با محمد رویانیان دیدار كرد و چنان كه خبرگزاری‌ها مخابره كرده‌اند در این دیدار در خصوص بازگشت نیکبخت واحدی به لیگ برتر صحبت‌هایی انجام شد که رویانیان چراغ سبز خود را به مهاجم سابق تیم ملی کشورمان نشان داد.

به نظر می‌رسید این جلسه نه برای پرسپولیسی شدن نیكبخت بلكه صرفا برای كمك رویانیان به بخشش محرومیت او برگزار شده باشد. اما نیكبخت بعد از این جلسه یك ساعته به خبرنگاران گفت: «جا دارد از نگاه ویژه سردار رویانیان به بحث فوتبال و اینجانب تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امروز روز بسیار خوبی برای من بود و امیدوارم که بتوانم دوباره به پرسپولیس کمک کنم!»

با اوضاعی كه تیم پرسپولیس دارد و با ترافیك موجود در خط حمله این تیم، بعید است كه كادر فنی سرخ‌ها نظری روی نیكبخت داشته باشند اما او با امیدواری از بازگشت به پرسپولیس حرف زده است: «قطعاً به زودی مایلی‌کهن را برای بازگشتم به پرسپولیس در جریان خواهم گذاشت تا انشالله بتوانم دوباره پیراهن قرمز را بپوشم. با توجه به سیاست‌های رویانیان خوشبختانه برای بازی در لیگ برتر جزء سهمیه‌ لیگ برتر محسوب نمی‌شوم و امیدوارم که بتوانم دوباره به روزهای خوب خودم برگردم.»

اما عجیب‌ترین بخش ماجرا جملاتی است كه خبرگزاری‌ها از قول رویانیان نقل كرده‌اند. گویا در این دیدار رویانیان به نیکبخت گفته است: «بالاخره شما یکی از بازیکنان باسابقه فوتبال کشورمان هستید و ما هم باشگاهی هستیم که دوست داریم به بازیکنان گذشته خود دوباره میدان دهیم. از همین رو باشگاه پرسپولیس آمادگی دارد شما را برای بازی در این تیم جذب کند...» یعنی مدیرعامل پرسپولیس بعد از اشتباهاتش در خریدهای ابتدای فصل و ترافیكی كه از بازیكنان خط حمله ایجاد كرده باز هم بدون نظر سرمربی‌اش بازیكن انتخاب می‌كند! این نكته عجیبی است اما باز هم عجیب‌ترین نكته نیست.

عجیب‌ترین بخش ماجرا آنجاست كه نتیجه میدان دادن به بازیكنان گذشته پرسپولیس را با نگاهی به عملكرد مهرزاد معدنچی در این فصل می‌توان به وضوح مشاهده كرد. اما ظاهرا آزمون و خطاهای مدیران پرسپولیس را پایانی نیست. اگر رویانیان قصد دارد همه پرسپولیسی‌های سابق را به یك سر و سامانی برساند بد نیست به ادموند بزیك و نیما نكیسا هم نگاهی خریدارانه بیاندازد چون هنوز برای بازگشت به میادین آماده‌اند. ضمن این‌كه محمد برزگر هم از روی تخت بیمارستان آمادگی خودش را اعلام كرده. پس روی او هم می‌توانید حساب كنید.

پرسپولیس به آرامی در حال خروج از بحران نتیجه‌گیری است و شرایط حساس این تیم در حال حاضر بعید است فرصتی برای نیكبخت مهیا كند تا بعد از مدت‌ها دوری از میدان به فرم خوبش برگردد. باید دید در صورت محقق شدن این انتقال واكنش ژوزه چه خواهد بود. فعلا كه نیكبخت با اعتماد به نفس خاصی می‌گوید: «محمد رویانیان امروز کار بزرگی را در حق من کرد، من هیچ وقت محبت او را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم که در آینده این نگاه او را جبران کنم!»/گل