اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای نخست وزیر اسرائیل درباره قسم ایران


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد: ایران قسم خورده اسرائیل را نابود کند و ما نمی‌خواهیم ایران را بعنوان یک قدرت نظامی هسته‌ای ببینیم و این چیزی است که بر سر آن کاملاً توافق داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای مدعی شد: ایران قسم خورده اسرائیل را نابود کند و ما نمی‌خواهیم ایران را بعنوان یک قدرت نظامی هسته‌ای ببینیم و این چیزی است که بر سر آن کاملاً توافق داریم.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ با "جرج راموس" از خبرگزاری "فیوژن" گفت: من بعنوان نخست وزیر اسرائیل می‌گویم که ایران سوگند خورده اسرائیل را نابود کند.

نتانیاهو تلاش کرد از اظهارات قبلی خود درباره اختلافاتش با اوباما عقب نشینی کند و در همین راستا گفت: ما(من و اوباما) نمی‌خواهیم ایران را بعنوان یک قدرت نظامی هسته‌ای ببینیم و این چیزی است که بر سر آن کاملاً توافق داریم.

وی ادامه داد: چیزی که ما درباره آن اختلاف نظر داریم این است که از نظر من کافی نیست که تنها ایران را از بمب‌ هسته‌ای محروم کنیم، بلکه آنچه اهمیت دارد این است که آنها را از ظرفیت دستیابی به بمب‌های هسته‌ای در کوتاه مدت محروم کنیم."


ویدیو مرتبط :
ادعای وزیر دفاع آمریکا درباره فعالیت های هسته ای ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای جدید نخست‌وزیر اسرائیل درباره ایران



اخبار,اخبارسیاست خارجی ,  نخست وزیر اسراییل

نخست وزیر اسراییل می‌گوید که این رژیم به دنبال افزایش تنش نیست اما «سیاست ما در قبال آنهایی که به ما حمله می‌کنند تغییر نکرده است.

شبکه خبری «العربیه» به نقل از نتانیاهو درباره حمله هوایی به «جولان» سوریه گزارش داد: «این هفته گفتم هر کس ما را هدف قرار دهد ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد». وی همچنین مدعی شد که عوامل جمهوری اسلامی ایران در پس پرتاب موشک به سوی اراضی اشغالی بوده‌اند. در حالی نتانیاهو این ادعاها را مطرح می‌کند که امروز جمعه 5 غیر نظامی در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به جولان سوریه کشته شدند. ارتش سوریه نیز اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز جمعه به سوی یک خودروی غیر نظامی تیراندازی کردند که سبب شد این غیرنظامیان کشته شوند.

یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که افراد کشته شده مسئول حمله موشکی روز گذشته به یک روستای واقع در اراضی اشغالی بوده‌اند. وی همچنین اعلام کرد که در حمله به ارتفاعات جولان دستکم چهار نفر کشته شده اند. روزنامه «معاریو» اما ادعا کرد که «این حمله به کشته شدن 5 نفر از جنبش جهاد اسلامی منجر شده است». تلویزیون رسمی سوریه نیز اعلام کرد که «جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته به یک پایگاه در منطقه قنیطره حمله کرده‌اند».


 اخبار سیاست  خارجی  -  بهار  نیوز