اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای نجات دریانوردان‌ایرانی توسط آمریکایی‌ها



 

 

ادعای نجات دریانوردان‌ایرانی توسط آمریکایی‌ها

 

8 دریانورد ایرانى در آب هاى كشورهاى عرب حوزه خلیج فارس توسط بالگردهاى آمریكایى نجات داده شدند.

رادیو فردا با طرح این ادعا گفت: بر اساس بیانیه‌اى كه فرماندهى ناوگان پنجم ارتش آمریكا مستقر در بحرین منتشر كرده دو بالگرد ناو اتمى هرى ترومن پس از مشاهده آتش سوزى در یك شناور ایرانى، اقدام به عملیات نجات كردند. شناور ایرانى كه وضعیت نامساعدى داشت، شامگاه چهارشنبه در فاصله ۸۰ كیلومترى ناو آمریكایى قرار داشت.

بر اساس این بیانیه، دریانوردان ایرانی در این ناو که ماموریت پشتیبانی عملیات آزادسازی افغانستان را بر عهده دارد، خواهند ماند تا هنگامی که مقدمات بازگشت آنان به میهنشان فراهم آید...../تحلیل:عصرایران 


ویدیو مرتبط :
لحظه نجات یک فیل در حال غرق شدن توسط دریانوردان دریای سریلانکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن‌ ایرانی‌ جان 7 آمریکایی‌ را نجات‌داد+عکس




اخبار حوادث -  زن‌ ایرانی‌ جان 7 آمریکایی‌ رانجات‌داد+عکس

ساناز نظامی برای تحصیل در رشته مهندسی در دانشگاه فن آوری میشیگان رفته بود اما تنها چند هفته بعد از آن در یک منطقه دور افتاده از آمریکا، بر اثر ضرب و شتم شوهرش دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش سی بی سی نیوز، خانواده وی توانستند به لطف کارکنان بیمارستان عمومی میشیگان آخرین لحظات وداع با دختر خود را از اینترنت تماشا کنند.


اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

یک پرستار زن در بیمارستان میشیگان پیشانی ساناز را در آخرین لحظه زندگی اش در حالی بوسید که خانواده او در فاصله ای دورتر از ۹۷۰۰ کیلومتر آخرین لحظات وداع با دخترشان را از طریق لپ تاپ تماشا می کردند و می گریستند.

ساناز نظامی زن پرجنب و جوش ۲۷ ساله ای بود که می توانست به سه زبان فارسی ، انگلیسی و فرانسه صحبت کند. وی از طریق اینترنت با یک ایرانی به نام نیما نصیری ساکن کالیفرنیا آشنا شده و پس از ازدواج در ترکیه به آمریکا می آید.

این دختر ایرانی روز ۸ دسامبر به دلیل ضرب و شتم شدید توسط همسرش به بیمارستان عمومی میشیگان منتقل شد و روز ۹ دسامبر به علت ضربه مغزی درگذشت.

از آنجائیکه خانواده ساناز نظامی امکان تهیه ویزا و مسافرت به آمریکا را نداشتند با همکاری کارکنان بیمارستان از طریق ارتباط اینترنتی با وی وداع کردند و به صورت آنلاین شاهد مرگ دخترشان بودند. آنان رضایت دادند که اعضاب بدن وی برای نجات جان بیماران دیگر اهدا شود.

بدین ترتیب ارگان های حیاتی بدن ساناز ( قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، لوزالمعده و روده کوچک) جان ۷ نفر را در آمریکا نجات داده است.

پیکر ساناز نظامی ۱۸ دسامبر با حضور کارکنان و پرستاران بیمارستان، به خاک سپرده شد.

اخبار حوادث - هشت صبح