اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای مرگ «الحرزی» یکی از رهبران داعش



اخبار,اخباربین الملل ,رهبران گروه تروریستی داعش

برخی منابع خبری مدعی مرک «طاری الحرزی» از رهبران گروه تروریستی داعش در یکی از حملات هوایی آمریکا شده‌اند.

به گزارش فارس، منابع خبری می‌گویند «طارق الحرزی»، از رهبران گروه تروریستی داعش در یکی از عملیات‌های هوایی آمریکا در «موصل» عراق کشته شده است.

مطابق این ادعاها که هنوز هیچ منبع رسمی آن را تأیید نکرده «الحرزی» در حمله‌ای که در تاریخ 15 ژوئن انجام شده به هلاکت رسیده است.

این تروریست یکی از اعضای داعش در تونس بود که مطابق گزارشی از وزارت خزانه‌داری آمریکا، مسئولیت جذب پیکارجویان خارجی و آموزش کار با سلاح‌هاب سبک به آنها را در این گروه تروریستی به عهده داشت.

گزارش‌های دیگر حاکی است «الحرزی» مسئول جذب سرمایه برای داعش در قطر بوده و از همین طریق میلیون‌ها دلار پول به این گروه رسانده است.

  اخبار بین الملل  -  فارس


ویدیو مرتبط :
ادعای گروه داعش درباره مرگ گروگان آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای گروهک تروریستی گردان عبدالله عزام درباره مرگ ماجد الماجد



اخبار, اخبار سیاست خارجی,گروهک تروریستی گردان عبدالله عزام

اخبارسیاست خارجی - ادعای گروهک تروریستی گردان عبدالله عزام درباره مرگ ماجد الماجد

گروهک تروریستی گردان عبدالله عزام اعلام کرد که به پروژه سرکرده خود (ماجد الماجد) در حمله به ایران، حزب الله و یهودیان میانه‌رو و دفاع از اهل سنت و مستضعفان از هر ملتی ادامه خواهد داد.

به گزارش  ایسنا ، در بیانیه این گروهک تروریستی با اشاره به چگونگی دستگیری ماجد الماجد ادعا شده است که آن چه منتشر شده، نادرست است و حزب ایرانی (حزب‌الله) بعد از دریافت گزارشات پزشکی و پی بردن به حضور ماجد در یکی از بیمارستان‌های لبنانی دستگاه‌های پزشکی را از ماجد جدا کرده و باعث مرگش شده است.

در این بیانیه ادعا شده است که ماجد به دلیل شدت بیماری هوشیاری‌اش را از دست داد و از این رو حزب ایرانی نتوانست به او برسد و اطلاعاتی از او به دست آورد و حتی به آن دسترسی داشته باشد و بعد از مرگ هم او نزد خانواده‌اش فرستاده شد.

در ادامه این بیانیه به زندگینامه ماجد اشاره شد.

ماجد الماجد سرکرده گروهک تروریستی گردان عبدالله عزام که مسوولیت حمله به سفارت ایران در بیروت در تاریخ 28 آبان‌ماه 1392 را بر عهده گرفت بود توسط نیروهای امنیتی لبنان دستگیر شد و به دلیل بیماری در زندان مرد.
اخبارسیاست خارجی - ایسنا