اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای عجیب:رسوایی جنسی یک دیپلمات ایرانی در برزیل



   رسوایی جنسی,دیپلمات ایرانی,تجاوز دیپلمات ایرانی,اخبار,اخبار حوادث

 

ادعای عجیب:رسوایی جنسی یک دیپلمات ایرانی در برزیل

حدود ۱۰ کودک در استخر شنا می کردند و یکی از آنها که چندین بار توسط دیپلمات ایرانی مورد آزار قرار گرفت با صدای بلند فریاد کشید و سپس خانواده او به سمت وی شتافتند و پس از اینکه از ماجرا آگاه شدند دیپلمات و همراهش را به پلیس تحویل دادند

 

پلیس برزیل ادعا کرد یک دیپلمات ایرانی را به اتهام آزار جنسی کودکان بازداشت کرد.

 

بنابر ادعای العربیه ، پلیس برزیل در بیانیه ای تاکید کرد:" دو مرد که یکی از آنها دیپلمات ایرانی است هنگام آزار جنسی دو دختر ۷ و ۱۵ ساله در یکی از استخرهای پایتخت بازداشت شدند."

 

پلیس هویت دیپلمات را فاش نکرد. بر اساس قوانین این دیپلمات به دلیل برخورداری از حصانت دیپلماتیک نمی تواند در زندان بماند و همچنین محاکمه نخواهد شد اما پرونده او به وزارت خارجه برزیل ارسال شد.

 

مطبوعات برزیل اما به جزئیات بیشتری از موضوع پرداختند و اعلام کردند این دیپلمات هنگام شنا به زیر آب می رفت و اقدام به آزار جنسی کودکان می کرد.

 

بر اساس این گزارش حدود ۱۰ کودک در استخر شنا می کردند و یکی از آنها که چندین بار توسط دیپلمات ایرانی مورد آزار قرار گرفت با صدای بلند فریاد کشید و سپس خانواده او به سمت وی شتافتند و پس از اینکه از ماجرا آگاه شدند دیپلمات و همراهش را به پلیس تحویل دادند.

روزنامه نگاران برزیلی نام دیپلمات ح- غ و ۵۰ ساله اعلام کردند. آنها همچنین اعلام کردند این دیپلمات به عنوان مشاور حقوقی در سفارت ایران در برزیل خدمت می کند.

 

دیپلمات ایرانی به شکل رسمی به آزار جنسی چند کودک در استخر باشگاه معروف ویزینیاسا متهم و از ورود دوباره به این مجموعه ممنوع شد.

 

مجله "فیجا " چاپ برزیل تاکید کرد وزارت خارجه ممکن است از دیپلمات ایرانی بخواهد خاک کشور را ترک کند.

 

این دیپلمات پس از بازداشت در حالی که لباس شنا بر تن داشت به یکی از مراکز پلیس منتقل شد سپس دخترانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند نیز به پلیس منتقل شدند و به همراه خانواده های خود علیه وی شکایت کردند.

دیپلمات ایرانی در همان روز آزاد شد و از درب پشتی مرکز پلیس بوسیله یک خودروی دیپلماتیک خارج شد./بازتاب


ویدیو مرتبط :
اخراج 15 دیپلمات کوبایی به دستور ترامپ در پی شیوع بیماری عجیب در بین دیپلمات‌ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای العربیه: دیپلمات ایرانی از برزیل فرار کرد



سفارت ایران: اتهامات وارده ناشی از اختلاف در مفاهیم فرهنگی است؛

ادعای العربیه: دیپلمات ایرانی از برزیل فرار کرد

مطبوعات برزیل اعلام کردند دیپلمات ایرانی متهم به آزار جنسی کودکان در یکی از استخرهای پایتخت یک روز پس از آزادی فرار کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه بدون ذکر هیچ منبعی مدعی شد: مطبوعات برزیل اعلام کردند دیپلمات ایرانی متهم به آزار جنسی در یکی از استخرهای پایتخت یک روز پس از آزادی فرار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از العربیه، پلیس برزیل پیش از این اعلام کرد حکمت الله قربانی رایزن اول سفارت ایران در برازیلیا در استخر باشگاه " ویزینیانسا " بازداشت و پس از مشخص شدن وابستگی او به سفارت بر اساس قانون حصانت دیپلماتیک آزاد شد اما پرونده وی به وزارت امور خارجه این کشور ارسال شد.

 

   ,سفارت ایران,دیپلمات ایرانی در برزیل,عکس دیپلمات ایرانی,اخبار

سفارت ایران در برزیل

 

در حالی که گمانه زنی هایی در مورد احتمال اخراج دیپلمات ایرانی منتشر شده است مطبوعات برزیل اکنون می گویند وی این کشور را ترک کرده است.

 

سفارت ایران در برازیلیا پس از منتشر شدن گزارش های فراوان در مورد این اتهام در بیانیه ای مسئله را " سوء تفاهم " اعلام کرده بود.

در این بیانیه آمده است:" سفارت اعلام می کند اتهام وارده به دیپلمات ایرانی صرفا سوء تفاهم و ناشی از اختلاف در مفاهیم فرهنگی است."/انتخاب