اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای عجیب درباره «کیم جونگ اون»


ادعا شده که یکی از مقام‌های ارشد کره شمالی پس از آنکه از سوی رهبر پیونگ یانگ به عنوان "دشمن کشور" توصیف شد، با استفاده از "آتش افکن" کشته شده است.

خبرگزاری ایسنا: ادعا شده که یکی از مقام‌های ارشد کره شمالی پس از آنکه از سوی رهبر پیونگ یانگ به عنوان "دشمن کشور" توصیف شد، با استفاده از "آتش افکن" کشته شده است.

روزنامه دیلی میل نوشت: گفته شده است که "او سانگ هون"، یکی از مقام‌های ارشد کره شمالی به دلیل داشتن روابط نزدیک با "جانگ سونگ تائک"، شوهر عمه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به طرز وحشیانه‌ای کشته شده است.

 جانگ سونگ تائک در دسامبر سال گذشته میلادی پس از محکوم شدن به فساد و انجام اقدامات ضد انقلابی، در ملاء عام محاکمه اعدام شد.

گمان می‌رود "او سانگ هون" آخرین نفر در میان 11 مقام ارشد حزب کارگر است که در سال جاری میلادی به دلیل ارتباط داشتن با جانگ سونگ تائک کشته شده است.

رسانه‌های کره جنوبی در گزارشی اعلام کردند، کیم جونگ اون قصد دارد تا صدها تن دیگر از حامیانش و اعضای خانواده گسترده‌اش را اعدام یا زندانی کند.

او سانگ هون، معاون جانگ سونگ ‌تائک در وزارت امنیت عمومی کره شمالی بوده و اعدامش توسط آتش افکن پس از محکوم شدن به کمک به رئیسش در تغییر این وزارتخانه به یک بخش امنیتی شخصی و پنهان کردن فساد صورت گرفت.

وزارت امنیت عمومی از آن زمان به بعد تعطیل است و گفته شده که تمامی 11 مقام ارشدش یا اعدام شده‌اند و یا به یکی از زندان‌های کیم جونگ اون فرستاده شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
10 ویژگی عجیب در مورد کیم جونگ اون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی درباره کیم جونگ اون



اخبار,اخبار بین الملل , رهبر کره‌شمالی

 

اخبار بین الملل - ادعای محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی درباره کیم جونگ اون

محافظ شخصی رهبر فقید کره‌شمالی که هم‌اکنون در کره‌جنوبی پناهنده است، پسر وی را بسیار خطرناک‌تر از رهبر فقید این کشور می‌داند که با قتل و اعدام نزدیکانش تلاش می‌کند تا قدرت خود را استحکام بخشد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، "لی یونگ تاک"، محافظ شخصی کیم جونگ ایل، رهبر فقید کره شمالی که هم‌اکنون در کره‌جنوبی پناهنده است، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: کیم جونگ اون، رهبر کنونی کره‌شمالی شوهر عمه خود را کشت، کاری که پدرش اصلاً انجام نمی‌داد. در حالی که قدرت به نسل سوم در خاندان کیم در کره‌شمالی رسیده، بسیار خشونت‌بار و بی‌رحم شده به‌طوری‌که کیم جونگ اون به دنبال ایجاد وفاداری در میان مردم و مقام‌ها بر اساس ترس است که این خود یک وفاداری جعلی و ساختگی محسوب می‌شود.

وی در ادامه مصاحبه‌اش گفت: اعدام‌های شتابزده به خطر ارتکاب جرایم ناچیز و کم اهمیت به یک اقدام یا دستور روزانه از جانب کیم جونگ اون بدل شده است. به عنوان مثال، یکی از مقام‌های ارشد به خاطر استفاده از زیرسیگاری کیم جونگ اون به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد.

اخبار بین الملل - ایسنا