اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای رژیم صهیونیستی درباره ایران و حماس


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اداعا کرد که ایران تلاش می‌کند تا بار دیگر به حماس در غزه کمک کند در حالی‌که جامعه جهانی در برابر این کشور از خود نرمی نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اداعا کرد که ایران تلاش می‌کند تا بار دیگر به حماس در غزه کمک کند در حالی‌که جامعه جهانی در برابر این کشور از خود نرمی نشان می‌دهد.

روزنامه اورشلیم پست نوشت: موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه موسسه بین‌المللی مبارزه با تروریسم، گفت: حماس به ایرانی‌ها خود را به عنوان دشمن صهیونیستی ثابت کرده است.

وی با اشاره به حضور رهبران حماس در استانبول، افزود: این در حالی است که قطر و ترکیه نیز از حماس حمایت می‌کنند در حالی‌که یکی از آنها از اعضای ناتو به شمار می‌آید.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد که چرا جامعه جهانی در برابر ایران از خود نرمی نشان می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور: رژیم صهیونیستی علیرغم آنکه ادعای توانایی دارد اما یک رژیم ناتوان است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای تازه رژیم صهیونیستی درباره ایران و حماس



اخبار,اخبارسیاست خارجی, روابط ایران و حماس


 اخبار سیاست خارجی  - ادعای تازه رژیم صهیونیستی درباره ایران و حماس

یک مقام امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران، حماس را به یک شبکه مخابراتی پیشرفته شبیه به حزب‌الله مجهز کرده است.

به گزارش فارس  یک مقام امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حماس در جنگ اخیر غزه به شبکه ارتباطی پیشرفته مجهز شده بود.

مجله نظامی «بازم» اسرائیل به نقل از این مقام آگاه امنیتی نوشت: حماس یک شبکه مخابراتی چینی بسیار پیشرفته از ایران دریافت کرده است که در دقت و تکنولوژی شبیه به شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان است.

منابع غربی و آمریکایی در همین راستا اعلام کردند صحبت از یک شبکه ارتباطی با تکنولوژی بسیار پیچیده است که به نظامیان در میدان جنگ این امکان را می‌دهد که بدون دردسر تماس برقرار کنند و امکان رهگیری سخنان آنان نیز وجود ندارد.

بر اساس این گزارش ساخت این شبکه ارتباطی در چین انجام شده است و بر اساس برآوردها اکنون به ایران رسیده است و نمونه این شبکه ارتباطی از سوی ارتش آمریکا نیز استفاده می‌شود.


 اخبار سیاست  خارجی  - فارس