اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای دیدار روحانی با یک مقام صهیونیست


حسن عباسی با بیان اینکه "در دو سال مانده به آخر جنگ در هتل پاریزین پاریس جلسه‌ای برگزار می‌شود"، مدعی شده است:دو نفر از ایران از مجلس وقت و یک نفر ظاهرا آمریکایی که اخیرا معلوم شده مشاور ضدتروریسم نخست وزیر وقت اسرائیل بوده است جلسه‌ای برگزار می‌کنند

نامه نیوز: حسن عباسی در برنامه‌ای در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه "در ۱۳۶۵ دو سال مانده به آخر جنگ در هتل پاریزین پاریس جلسه‌ای برگزار می‌شود"، مدعی شده است: دو نفر از ایران از مجلس شورای اسلامی وقت و یک نفر ظاهرا آمریکایی که اخیرا معلوم شده مشاور ضدتروریسم نخست وزیر وقت اسرائیل بوده است جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

در تصاویری که عباسی در این جلسه منتشر کرده، وی ضمن طرح این ادعا که "حسن روحانی در آن جلسه از انعطاف بیش از حد غرب در مقابل امام خمینی شکایت می‌کند" گفته است: ابتدا خبر این جلسه در روزنامه‌های اسرائیلی به زبان عبری منتشر می شود و سال گذشته بعد از ۲۷ سال، اسرائیلی ها این مسئله را به زبان انگلیسی منتشر می کنند. سوال من این است که چه طور به این مذاکرات هسته ای اعتماد کنیم؟! با توجه به این ادعایی که در این سند شده است چه طور به این مذاکرات فعلی اعتماد کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من اسرائیلی ها می خواهند دولت ما را زمین  بزنند. می خواستند دولت ما را مسئله دار کنند. لذا ما نسبت به این مسئله تردید داریم . اما دولت موضع خود نسبت به این مسئله را روشن کند. آیا این نشست آن روز برگزار شده است یا خیر؟! در ۱۳۶۵ در هتل پاریزین پاریس مقامات دولت جمهوری اسلامی با اسرائیلی ها دیدار داشته اند یا خیر؟! ... دولت رسما بیانیه بدهد و مشخص کند... چه میزان حرف هایی که اینجا علیه امام زده شده است واقعیت دارد؟! اگر این گزارشی که اسرائیلی ها منتشر کردند حتی یک درصد صحت داشته باشد، دولت باید مشخص کند که مذاکره کنندگان چه نسبتی با این قضیه دارند؟! حرف هایی که ۲۷ سال پیش با اسرائیلی ها در مورد امام و انقلاب و اعتدال گرایی زده شده، چه معنایی دارد؟ امیدواریم دولت تکذیب کند.


ویدیو مرتبط :
ادعای دیدار روحانی و مقامات اسرائیل در سال ۱۳۶۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقام آمریکایی: اوباما و روحانی دیدار نمی‌کنند



علت دیدار نکردن روحانی با اوباما

مقام آمریکایی: اوباما و روحانی دیدار نمی‌کنند

یک مقام دولت اوباما گفته رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور ایران با یکدیگر دیدار نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک مقام دولت اوباما گفته است دیدار بین اوباما، رئیس جمهور آمریکا با حجت‌السلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران بسیار پیچیده است.

این خبر را خبرگزاری رویترز اعلام کرده است.

این خبر در شرایطی اعلام شده که رئیس جمهور ایران برای شرکت درشصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد راهی نیویورک شده است.

رییس جمهوری اسلامی ایران در اولین حضور خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علاوه بر سخنرانی در این اجلاس و تبیین نظرات ملت ایران درباره مهمترین مسائل بین المللی، دیدارهایی با روسا و مقامات سایر کشورها و همچنین ایرانیان مقیم نیویورک خواهد داشت.

پیش از این گمانه‌زنی‌ها از احتمال دیدار بین رئیس جمهور آمریکا و ایران در برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود. کاخ سفید هم احتمال دیدار اوباما با روحانی را رد نکرده بود./فارس