اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای جدید سازمان ملل علیه سوریه



اخبار,اخبار بین الملل , سازمان ملل

 

اخبار بین الملل - ادعای جدید سازمان ملل علیه سوریه

سازمان ملل در ادعایی جدید دولت سوریه را به استفاده از بمب‌های بشکه‌ای علیه غیرنظامیان متهم کرده است.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، سازمان ملل با طرح ادعایی جدی علیه دولت سوریه این کشور را به استفاده از بمب های بشکه ای علیه شهروندان غیر نظامی متهم کرده است.

سازمان ملل مدعی شده است که استفاده سوریه از این بمب‌ها تا در سطح جنایت جنگی است.

به عقیده تحلیلگران مسائل منطقه، این اتهامات بعد از شکست و ناکامی کشورهای عربی و غربی برای براندازی نظام سوریه و  با هدف فعال کردن دوباره پرونده حقوق بشری علیه سوریه صورت می‌گیرد.

اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
سوریه-تقدیر دبیر کل سازمان ملل از سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه



واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه

واکنش ایران به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه گفت: صدور این قطعنامه علیه سوریه در شرایطی انجام می‌شود که سوریه و منطقه بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش و ثبات است.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل علیه سوریه اظهار داشت: صدور این قطعنامه علیه سوریه در شرایطی انجام می‌شود که سوریه و منطقه بیش از هر زمان دیگر نیازمند آرامش و ثبات است.

سید عباس عراقچی افزود: از برخی بانیان اصلی قطعنامه انتظار می‌رفت که در این شرایط تلاش خویش را بر محکومیت حمله رژیم صهیونیستی علیه سوریه متمرکز کنند.

وی تاکید کرد: این اقدام و برخی بندهای ذکر شده در قطعنامه نه تنها کمکی به حل مشکل نخواهد کرد، بلکه منجر به تشدید تحرکات و جنایات گروه‌های افراطی در این کشور خواهد شد و مغایر با تلاش‌های بین‌المللی برای یافتن راه حل صلح آمیز می‌باشد./فارس