اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ادعای جدید درباره بازداشت معاون احمدی نژاد


یکی از نزدیکان حمید بقایی با اشاره به بازداشت او، گفت: سفر هفته پیش محمود احمدی‌نژاد به همدان و استقبال بی‌سابقه مردم از ایشان، نمی‌توانست بدون تبعات باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی‌اکبر جوانفکر - از نزدیکان حمید بقایی - در پاسخ به این پرسش که علت بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق چه بوده است؟ گفت: باید از دستگاه قضایی سوال کنید که علت این بگیر و ببند چیست؟

مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق گفت: چطور ممکن است سخنگوی دستگاه قضا از بازداشت معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق خبر داشته باشد اما نداند که چرا او را بازداشت کرده‌اند؟! سکوت ایشان نسبت به دلیل بازداشت باعث شده است تا بد‌اندیشان در سطوح رسانه‌ای به طرح اتهامات واهی علیه بقایی بپردازند. مسئولیت این رفتار غیراخلاقی با کیست؟

وی تاکید کرد که گاهی جای شاکی و متهم عوض می‌شود و دور از ذهن نیست که در موضوع بقایی چنین اتفاقی افتاده باشد.

جوانفکر تصریح کرد که در هیچ مقطعی از سال‌های پس از انقلاب، دستگاه قضایی تا این اندازه مقتدر و حاکم مطلق نبوده است.

مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق اضافه کرد: سفر هفته پیش محمود احمدی‌نژاد به همدان و استقبال بی‌سابقه مردم از ایشان، نمی‌توانست بدون تبعات باشد.

وی با بیان اینکه "هرگونه اتهام مالی که از سوی اعضای دولت یازدهم به دولت نهم و دهم وارد می‌شود را باید منوط به تأیید و اعلام از سوی قوه قضائیه دانست"، گفت: جوسازی‌های رسانه‌ای این افراد هیچ اعتبار قانونی ندارد و در مورد بقایی هم همین‌طور است؛ تا به حال هیچ اتهامی وارد نشده و قوه قضائیه باید اتهام را برای ایشان تعریف کند.


ویدیو مرتبط :
بازداشت معاون احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا حکم بازداشت معاون احمدی نژاد صادر شده است؟



ادعایی که هنوز تایید نشده است؛

آیا حکم بازداشت معاون احمدی نژاد صادر شده است؟

این حکم که هفته گذشته صادر شده بود، با توجه به رویه های قانونی که هنگام سفر خارجی رییس جمهور، معاون اول وی باید در کشور حضور داشته باشد، در زمان سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک اجرا نشد

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حکم بازداشت معاون اول احمدی نژاد صادر شده است.

به گزارش "انتخاب: ؛ سایت"بازتاب" با اشاره به واکنش هجومی احمدی نژاد به سازمان ها و نهادهای مختلف نظامی، دلیلی برای این نوع واکنش رییس جمهور یافته و نوشته است: برای پاسخ دادن به این پرسش، از برخی منابع آگاه کسب خبر کرده که نتیجه آن صدور حکم بازداشت برای محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی نژاد می باشد.

گفته می شود این حکم که هفته گذشته صادر شده بود، با توجه به رویه های قانونی که هنگام سفر خارجی رییس جمهور، معاون اول وی باید در کشور حضور داشته باشد، در زمان سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک اجرا نشده و اجرای آن به هفته جاری موکول شده بود که احمدی نژاد با اطلاع از این موضوع، در چند روز گذشته بر سر کار خود در نهاد ریاست جمهوری حاضر نشده و برای جلوگیری از این اقدام، قصد ملاقات با رییس قوه قضاییه را داشته که آن نیز ممکن نشده است و پس از آن که توسل برای استفاده از اختیارات مقامات ارشد در توقف حکم قضایی نیز نتیجه نداده، وی حرکت انتحاری امروز را انجام داده است.

احمدی نژاد با این حرکت، قصد القای این موضوع را دارد که در صورت اجرای حکم رحیمی، این دستگیری به خاطر مواضع امروز و انتقادات وی بوده و همچنین با تهدید ضمنی به استعفا با به کار بردن "دست خطی می نویسم و خداحافظ شما"، نظام را از ورود به خط قرمزش، یعنی دستگیری اعضای کابینه بر حذر داشته است./انتخاب